Case Study – AdWords dla Clinica Uśmiechu

Data wpisu: 09.04.2018

Clinica Uśmiechu to lokalny gabinet stomatologiczny, z którym współpracę podjęliśmy ponad 2 lata temu. W początkowej fazie zajmowaliśmy się kompleksową obsługą konta FB (case study z tych etapów można zobaczyć tutaj >>). Po kilku bardzo ciekawych miesiącach, dołożyliśmy do tego administrację i zarządzanie stroną WWW. W tym czasie na stronie dokonaliśmy kilku istotnych (pod kątem odwiedzających) zmian, w tym między innymi:

 
Po tych zmianach, przekonaliśmy Pana Jakuba (właściciela) do wejścia w nowy kanał marketingowy – AdWords. Wcześniej, jak łatwo się domyślić, Klient nie prowadził tego typu działań.

Przystąpiliśmy zatem do analizy i przygotowaliśmy plan kampanii AdWords.

Wartości dodane, które wykorzystaliśmy na tym etapie:

 
Po wdrożeniu planu na konto, rozpoczęliśmy prowadzenie kampanii.

Najważniejszą sprawą w przypadku AdWords jest oczywiście mierzenie konwersji i jej optymalizacja.
My, w tym przypadku, podjęliśmy decyzję, że skuteczność kampanii będziemy mierzyć za pomocą połączeń telefonicznych. Wdrożenie odpowiednich kodów wraz z konfiguracją konta AdWords, dało nam możliwość analizy ilość, a także jakości połączeń (odebrane/nieodebrane, czas trwania połączenia).

Na bieżąco i stale optymalizując kampanię, udało nam się osiągnąć następujące wskaźniki:

 
Dzięki uzyskanym doskonałym efektom, Pan Jakub w 100% uwierzył w siłę kampanii AdWords.
Dlatego też aktualnie działania AdWords stanowią dla Clinicy Uśmiechu bardzo ważny kanał marketingowy.


Podsumowanie:
 
Klient: Clinica Uśmiechu Jakub Ligarski
Strona docelowa: www.klinikausmiechu24.pl oraz jej podstrony
Działania: AdWords
Czas trwania: > 4 miesięcy
Prezentacja wyników: poniższa infografika

Case Study - AdWords dla Clinica Uśmiechu