Wizerunek w Internecie

Data wpisu: 09.02.2016

Świadomie wykreowany wizerunek firmy pełni rolę strategiczną i jest jednym z najważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Do niedawna budowę marki utożsamiano głównie z elementami jej identyfikacji wizualnej (logo, nazwa, symbolika). Współcześnie markę rozumie się znacznie szerzej – jako kreowanie wartości, budowanie zaufania, tworzenie pozytywnych emocji i doświadczeń. Siłę Internetu trudno dziś przecenić, a jego wpływy widać we wszystkich gałęziach działalności.

Jak łatwo się domyślić, zarządzanie wizerunkiem w Internecie stało się obowiązkiem każdej firmy, choć nie da się ukryć, że stanowi to również nie lada wyzwanie. Poniżej kilka podpowiedzi, na co zwrócić uwagę, by tworzyć odpowiedni wizerunek i nawiązywać jak najlepsze relacje z klientami.

Wizerunek w Internecie