Oferta

Agencja interaktywna adencja to nie tylko tworzenie stron i sklepów internetowych, to także kreowanie wizerunku w Internecie, reklama oraz wsparcie Klientów we wszystkich pomysłach na promocję.

Identyfikacja Wizualna

"Jeśli w świecie komunikacji króluje obraz, to esencja obrazu - LOGO - jest klejnotem w jego koronie." - Paul Rand

CO MOŻEMY ZAPROJEKTOWAĆ DLA TWOJEJ FIRMY:

 

  • logo,
  • key visual,
  • księga znaku,
  • wizytówki, papier firmowy, ulotki, katalogi itd.,
  • bannery i grafiki,
  • dedykowane materiały graficzne pod kampanie reklamowe,
  • inne materiały graficzne.

WERSJA LIGHT

  • projekt logo (3 propozycje)
  • projekt wizytówki
  • projekt papieru firmowego
cena od 1299 zł

WERSJA REGULAR

  • projekt logo (3 propozycje)
  • projekt wizytówki
  • projekt papieru firmowego
  • projekt koperty
  • księga znaku
  • wizualizacje
  • projekt ulotki
  • projekt banneru reklamowego
cena od 2900 zł

WERSJA BOLD

  • projekt logo (3 propozycje)
  • projekt wizytówki
  • projekt papieru firmowego
  • projekt koperty
  • księga znaku
  • wizualizacje
  • projekt ulotki
  • projekt banneru reklamowego
  • key visual
  • projekt strony/sklepu WWW
  • projekt dedykowanych bannerów
  • dodatkowe ikony (do 10 sztuk)
wycena indywidualna

identyfikacja

projektów graficznych
lat doświadczenia
% rekomendacji wśród Klientów
ograniczeń

CO ROBIMY:

 

Tworzenie identyfikacji wizualnej marki to szalenie złożony proces. Warto zacząć od analizy rynku, otoczenia firmy i konkurencji, aby w końcu przejść do bardziej materialnej części projektowania. Jednak przede wszystkim należy pamiętać, co chcemy osiągnąć – a mianowicie spójny i konsekwentny wizerunek graficzny firmy, który będzie wspierał tworzenie tożsamości marki.

 

Nasza agencja interaktywna uwielbia takie wyzwania! Jesteśmy po to, by tworzyć nie tylko logo, czy wizytówkę, ale by wykreować kompleksowy wizerunek Twojego biznesu i wyróżnić Twoją firmę spośród konkurencji. Projektujemy całościowe systemy identyfikacyjne, tworząc do nich księgi znaku, key visual, firmowe materiały poligraficzne, ulotki, foldery, banery, outdoor i wielu innych. Ograniczenia nie istnieją!

,,Logo nie sprzedaje, ale identyfikuje. Logo czerpie z produktu, którego jest symbolem – nie na odwrót. Logo jest mniej ważne niż produkt, do którego się odnosi. Jego znaczenie jest bardziej istotne niż sam wygląd.”

Paul Rand

 

 

,,Każdy wie co mu się podoba. I dlatego każdy myśli, że jest ekspertem w dziedzinie tworzenia interfejsów”

Paul Heckel

Przykładowe realizacje