Klient

Best For Home

Data

trwająca współpraca od roku 2017

Zakres prac

  • Projekt identyfikacji wizualnej

[key visual, logo, wizytówka, szablon aukcji na allegro.pl, ulotka A4, packshoty – zdjęcia produktowe]


  • Kompleksowa budowa sklepu internetowego w oparciu o PrestaShop

    (bestforhome.pl)

[dedykowany projekt graficzny poparty etapem makietowania, PrestaShop, RWD, SpeedPage, MobileFriendly, optymalizacja pod SEO, bieżąca administracja i rozwój sklepu]


[kampanie Google Ads, pozycjonowanie SEO, copywriting i obsługa blogu internetowego, Social Media – strategia komunikacji + kompleksowa obsługa profilu Facebook wraz z kampaniami reklamowymi]

UNIVERSE VENTURES

Realizacja projektu rebrandingu, budowy sklepu WWW oraz obsługi z zakresu marketingu internetowego dla Best For Home

1. Kto nas wysłał na misję?

Best For Home specjalizuje się w wyjątkowych dodatkach do domu, które odmienią każde wnętrze. Firma w swojej ofercie posiada niezwykle bogaty wybór wieszaków do domu, pełniących zarówno funkcje dekoracyjne, jak i praktyczne. Zróżnicowany asortyment, wyjątkowa konstrukcja i niepowtarzalne wzornictwo to cechy, które firmę Best For Home wyróżniają na rynku. Zobowiązało nas to do zaprojektowania sklepu internetowego, dopracowanego w najdrobniejszym szczególe.

2. Cel naszej misji?

Naszą wspólna misję rozpoczęliśmy dzięki rekomendacji jednego z naszych klientów. Do projektu przystąpiliśmy tuż po wstępnych konsultacjach, podczas których Klient określił swoje potrzeby i oczekiwania. Nie od dziś wiadomo, że sprzedaż internetowa to w obecnych czasach podstawowy motor napędowy marki. Nie inaczej jest w przypadku Best For Home. Firma działała już jakiś czas na rynku, ale sprzedaż ograniczyła do allegro. Chcąc się rozwijać, Klient podjął decyzję o postawieniu kolejnego kroku. Po ustaleniu wszystkich szczegółów, udało nam się przedstawić propozycje w pełni dopasowane do dynamiki i filozofii marki. Do naszych zadań należał pełen rebranding. Podstawą było zaprojektowanie nowego logo, które skuteczniej odda charakter marki i wpisze się w branżę dekoracji wnętrz. Na podstawie logo, stworzyliśmy całą identyfikację wizualną marki. Na samym końcu zajęliśmy się stworzeniem sklepu internetowego, który sprosta nowej identyfikacji wizualnej, a przy tym zachowa spójność przekazu. Firmy, które chcą zbudować rynkową przewagę, potrzebują nie tylko najlepszych fachowców, najnowszych technologii, ale również odpowiedniej promocji! Dlatego Adencja od A do Z odpowiada za strategię marketingową marki Best For Home! Opracowaliśmy strategię komunikacji na FB, kompleksowo prowadzimy wszelkie działania na Facebook`u – grafiki, posty, interakcja z fanami oraz reklamy FB Ads. Tworzymy kampanie marketingowe na Google Ads, by sprzedaż w sklepie szybowała w górę i wspierała efektywny oraz skuteczny rozwój firmy.

3. Jaki charakter miała nasza podróż?

Przygotowany przez nas projekt graficzny sklepu miał stanowić nie tylko atrakcyjny dodatek do produktów, jakie możemy zakupić za pośrednictwem sklepu internetowego. Skupiliśmy się na użyteczności oraz obsłudze na urządzeniach mobilnych. Rozpoczęliśmy prace od analizy sklepów internetowych, które oferują dodatki do domu. Wiedza na temat tego, kto najchętniej kupi produkty, pomaga sformułować spersonalizowane komunikaty i przyciągać wartościowy ruch stronę. Przeprowadzona analiza pozwoliła nam na realizację sklepu internetowego, nie tylko spójnego wizualnie z nową identyfikacją wizualną, ale przede wszystkim spełniającego postawione cele przed nową grupą docelową. Stworzyliśmy persony marketingowe, wyznaczyliśmy cele i wyruszyliśmy w daleką podróż! Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Naszym głównym celem, było nie tylko przyciągnięcie użytkownika do sklepu, ale również zadbanie o to, by w nim pozostał. To wszystko po to, by umożliwić szybkie i wygodne zakupy! Klientowi bardzo spodobał się efekt końcowy, dlatego niedługo po wdrożeniu strony, zajęliśmy się prowadzeniem skutecznych działań marketingowych w Internecie, skupionych na zwiększeniu ruchu potencjalnych klientów do strony firmowej oraz FB.

4. Dlaczego udaliśmy się w tę kosmiczną podróż?

Decydując się na realizację dedykowaną najważniejszy jest oczywiście… Klient! Każdego zleceniodawcę przeprowadzamy przez cały szyty na miarę proces realizacji, jednocześnie zapewniając realny wpływ na każdy aspekt tworzonego rozwiązania. Nieważne jak zaawansowany będzie projekt, finalnie Klient otrzyma niepowtarzalny, doskonale wyglądający i bezbłędnie funkcjonujący produkt, który będzie oddawał ducha biznesu i odznaczał się na tle konkurencji.
Jesteśmy po to, aby zdjąć z barków naszych klientów wszelkie, często zawiłe, problemy związane z działaniami w Internecie i osiągnąć założone cele, oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Niepowtarzalny wizerunek wzbudza zaufanie i zainteresowanie klientów, tym samym pomaga sprzedawać. Natomiast, użyteczny projekt graficzny pozwala na optymalizację funkcjonalności i uzyskanie lepszej konwersji.

Trafiliśmy do Adencji dzięki poleceniu znajomego i chyba lepiej nie mogliśmy trafić :). Rzetelna pomoc w każdej sytuacji, dzięki której nasze życie stało się o wiele prostsze!

zespół Best For Home

Nowa identyfikacja wizualna

Nasza firma zaproponowała odświeżenie i uporządkowanie wizerunku firmy, które objęło zmianę identyfikacji wizualnej, nowe projekty marketingowe, projekt sklepu www, newsletterów, itd. Do naszych zadań należało wskazanie odpowiednich rozwiązań graficznych, służących budowie nowego wizerunku marki. W jego skład weszły takie materiały jak logo, wizytówki, papier firmowy, ulotki, wkładka do paczki, szablon allegro oraz packshoty – zdjęcia produktowe.

Nasze działania marketingowe

Od Facebook’a po kampanie produktowe Google Ads. Na FB Ads prowadzimy odpowiednie działania, które poszerzają zasięg i świadomość marki, a wszystko to wspierane jest odpowiednimi tekstami i grafikami. Można powiedzieć, że od 2017 roku żyjemy życiem sklepu Best For Home!
Na Google Ads zdecydowaliśmy się na rozbudowaną i bardzo szczegółową kampanię produktową, wspieraną kampanią w sieci wyszukiwania i remarketingiem. Dzięki kampaniom sprzedaż rośnie! Oczywiście skuteczność kampanii mierzymy za pomocą zakupów dokonanych w sklepie WWW.

skontaktuj się z nami
teraz Twoja kolej

Wypełnij BRIEF

Pragniesz, aby Twoja firma zwiększyła sprzedaż online?
Wypełnij brief, aby otrzymać
dopasowaną ofertę!

podobne realizacje
zobacz również

OW Wrzos

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej

Clinica Uśmiechu

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej