Data

26.02.2019

Autor wpisu

Tomasz Jeziorski

Tomasz Jeziorski

„Adencyjne Adsy” to projekt serii wpisów, które udostępniamy na naszych mediach społecznościowych: Facebooku.

Jest to content ukazujący nasze, adencyjne „kreacje reklam”. Reklam czasem ironicznych i prześmiewczych, czasem lekkich, z przymrużeniem oka, czasem edukacyjnych, a czasem wykreowanych po prostu w naszych głowach.
Jednakże tym wyjątkowym wpisem postanowiliśmy się podzielić także na naszym blogu #adnews. Dlaczego? Bo… „Kto pyta, nie błądzi”, a na naukę i zdobywanie wiedzy zawsze jest dobry czas i miejsce!

Motyw przewodni dla tej kreacji:

„Nie bójmy się zadawać pytań. My też idąc na przykład do prawnika nie wiemy wszystkiego, wiadomo!”

Zakup produktów wydaje się być łatwiejszy. Chcemy kupić wiadro na drewno do kominka. Wchodzimy do sklepu i wybieramy czy chcemy tańsze, plastikowe, które pewnie na następny okres grzewczy trzeba będzie wymienić (bo popęka), czy takie ładne, stalowe – które wytrzyma dłużej. I gitara – mamy to!

A co z usługą? Na dodatek z usługą specjalistyczną, która może mieć mnóstwo składowych? Jak zdecydować o wyborze?

Pytać! Pytać! I jeszcze raz pytać!
I nie bać się! Nie każdy musi wiedzieć co to serwer czy domena.
To naturalne. Pytajmy o wszystko co nam wydaje się ważne lub niezrozumiałe!

adencyjne adsy 1: Oferta ofercie nie równa

Oferta ofercie nie równa!

Przykład z naszego podwórka: chcąc zaprojektować prostą stronę WWW w oparciu o szablon na systemie WordPress, możemy spytać:

  • czy zakup szablonu jest wliczony w cenę usługi?
  • czy firma pomoże nam i doradzi, który szablon wybrać?
  • co z grafikami, bannerami, zdjęciami? Kto je robi/kupuje?
  • co z optymalizacją szybkości działania strony?
  • jakie możemy otrzymać późniejsze wsparcie (gdy na przykład po 3 tygodniach strona „nagle” przestanie działać)?
  • w jaki sposób strona będzie zabezpieczona?
  • czy będzie łatwo możliwa jej rozbudowa – na przykład o kolejne języki?
  • co z prawami autorskimi itd.?
  • co z domeną i serwerem?
  • kto wdraża treści na stronę?
  • czy w cenie jest szkolenie z obsługi strony?
  • w jaki sposób będzie przebiegała praca nad stroną: czy przedstawiony zostanie projekt graficzny na podstawie szablonu czy będzie to praca od razu z szablonem, „na żywca”?

„Pytamy i rozmawiamy” bo tylko tak możemy dojść do realnych i rzetelnych wniosków pt. „Skąd takie różnice w cenie w ofertach na budowę strony WWW, które otrzymałem/am”.

Jeśli chcesz poznać pełną listę takich pytań albo zwyczajnie chciałbyś się dowiedzieć, co jest ważne/bardzo ważne/najważniejsze w całym skomplikowanym procesie budowy strony WWW, w łatwej i przyjaznej formie – napisz do nas na biuro@adencja.pl lub zadzwoń pod +48 660-685-064.

#Zapraszamy!