Oferta

Agencja interaktywna adencja to nie tylko tworzenie stron i sklepów internetowych, to także kreowanie wizerunku w Internecie, reklama oraz wsparcie Klientów we wszystkich pomysłach na promocję.

Marketing Internetowy

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy." - Stuart Henderson

CO MOŻEMY ZROBIĆ DLA TWOJEJ FIRMY:

  • stworzenie i wdrożenie strategii e-marketingowej firmy,
  • reklama Google (SEM): sieć wyszukiwania, reklamowa, remarketing, produktowa (Google Merchant Center), wideo (również na YouTube),
  • pozycjonowanie – SEO,
  • Social Media – Facebook, LinkedIn,
  • newslettery,
  • kompleksowa obsługa firmy w Internecie,
  • copywriting / content marketing,
  • zintegrowane akcje marketingowe,
  • dedykowane akcje promocyjne.

marketing

akcji marketingowych
lat doświadczenia
% rekomendacji wśród Klientów
% kreatywności

CO ROBIMY:

 

Świadomie wykreowany wizerunek pełni strategiczną rolę w firmie. Daje dużą przewagę nad konkurencją i podnosi sprzedaż. Kiedyś termin ten był utożsamiany głównie z logiem i nazwą firmy. Obecnie jest to dużo bardziej skomplikowane – współczesny wizerunek to nie tylko logo, ale i sposób w jaki oceniają Cię ludzie, jak o Tobie myślą i co im się z Tobą kojarzy.

 

Począwszy od wdrażania strategii marketingowych, obsługę Social Media (Facebook, Twitter, Instagram, itd.), reklamy Google, pozycjonowanie SEO, mailingi i wiele innych, pomagamy Ci skutecznie dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów.

 

Marketing w Internecie to ogromna ilość składowych, które wpływają na sukces danego projektu. Nawet jeśli korzystamy z jednego narzędzia e-marketingowego, to ilość czynników, które mogą determinować jego jakość jest niesamowicie duża. Przykładem niech będzie prowadzenie profilu na Facebooku – to jaką przyjmiemy strategię, ile postów w miesiącu będziemy zamieszczać, z jakimi grafikami, w jakim czasie odpowiadać będziemy fanom, jaki poziom interakcji zdobędziemy, w jakim budżecie zamkniemy skuteczną promocję profilu, jakie cele postawimy, jak daleko będzie sięgać nasza komunikacja – rzutuje na skuteczność i efektywność danego kanału!

,,Internet jest najważniejszym wynalazkiem dla marketera od czasu powstania poczty. To najważniejsza część rewolucji CRM”

Frederick Newell

 

 

,,Prawo percepcji – Marketing nie jest walką na wyroby. Jest walką na percepcje.”

Jack Trout

 

 

,,Nie ma czegoś takiego jak norma. Każdy projekt jest inny!”

Tomasz Jeziorski

Social Media Marketing

Pomyślmy proszę przez chwilkę, jaki jest najszybszy sposób dotarcia do ludzi, potencjalnych Klientów z informacjami o Twojej firmie.
„Moja firma właśnie wprowadziła nowe, innowacyjne rozwiązanie w zakresie X. Powiedzmy o tym ludziom, pokażmy światu te rewolucyjne rozwiązanie” albo „Zmiana godzin otwarcia: w dni świąteczne nasz salon będzie czynny …”.

 

Jak skutecznie trafić z takim komunikatem do odbiorców?

 

Oczywiście, że za pomocą mediów społecznościowych. Świetnie – pierwszy etap za nami.

 

Drugie pytanie, które od razu się nasuwa to jak skutecznie dotrzeć do TYCH Klientów – zarówno tych, którzy już coś kupili, ale również do tych potencjalnych, nowych z grupy docelowej?

 

Odpowiedz brzmi za pomocą reklam, takich jak chociażby Facebook Ads. Odpowiednio skonfigurowane, z podpięta analityka, na bieżąco optymalizowane przyniosą upragnione zyski w postaci sprzedaży produktów lub usług, poszerzenia wizerunku czy budowania marki eksperckiej.
Ok, ale przecież każdy administrator strony na FB ma magiczny, niebieski przycisk „Promuj Post”. Wystarczy w niego kliknąć i gotowe. Reklama zaczyna działać. Nie do końca. Ten przycisk ma ograniczone możliwości, przez które nie tylko przepalimy budżet, ale również i skuteczność naszej reklamy będzie dużo, dużo niższa.
Po pierwsze nie mamy pełnej kontroli nad grupą docelową i co równie ważne nie możemy dostosowywać sobie w pełni reklam (forma, inna grafika, dopisane treści itd.). Idąc dalej – nie mamy praktycznie żadnej władzy nad stawką, którą płacimy, a to bardzo ważne. Bo od tego zaczyna się „wydawanie pieniędzy w błoto”. Przy tego typie promocji nie możemy też w żaden sposób edytować/zarządzać miejscem wyświetlania naszych reklam, a to przy ogromnym rozwoju kanałów reklamowych na FB jest dużym ograniczeniem. Aż na sam koniec, zwyczajnie nie możemy planować sobie tutaj żadnego harmonogramu. Powyższe argumenty chyba skutecznie przekonują do tego, że warto przekazać obsługę kampanii w odpowiednie ręce.

 

Przejdźmy teraz do fundamentalnego pytania – jak przekształcić potencjalnych Klientów w fanów, którzy staną się ambasadorami firmy. Ludźmi, którzy z uśmiechem na ustach będą kupować jej produkty, a co więcej sami od siebie je polecać i chwalić.
Tutaj odpowiedzią jest odpowiednia strategia działania na Facebook’u czy LinkedIn’ie. Taka strategia będzie podstawą do spójonego, skrojonego na miarę profilu społecznościowego. Będzie to swoisty wyróżnik firmy. Każdy potrafi „coś wrzucić na Fejsa”, ale nie każdy potrafi te działania prowadzić stałe, dbając zawsze o dobre grafiki i tekst, pamiętając o grupie docelowej, szybko odpowiadać na komentarze, wchodzić w interakcje, a nade wszystko je (te podjęte działania i wysyłki) monetyzować!
Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych to proces długofalowy, ciężki, wymagający specjalistycznej wiedzy, pracy zespołu (grafik, copywriter, marketingowiec itd.). Dlatego warto zlecić go profesjonalistom. Chyba nie stać Cię na to, żeby wizerunek Twojej marki ucierpiał. Chyba nie chcesz, aby jej profil społecznościowy przypominał dawny słup z ogłoszeniami, które nikogo nie interesują.

 

My w adencji będziemy prowadzić profil Twojej firmy osadzony w rzeczywistości, dla konkretnych grup docelowych, realizując konkretne, jasne i rzeczowe cele biznesowe. Ty nie musisz się na tym znać. Zlecając nam takie działania komunikacyjne, jesteś spokojny o spójny i profesjonalny wizerunek swojej firmy, a nade wszystko masz „czarno-na-białym” wytyczoną strategię działania, którą krok po kroku, razem stanowczo wdrażamy. My jako eksperci poprowadzimy Ciebie i Twoja markę z punktu A do B, kolejno z B do C itd. itd.

 

Będziesz dumny z każdego etapu rozwoju. Przekonaj się >>

Certyfikowana agencja SEM – Google Ads

Jesteśmy certyfikowaną agencją Google Ads w ramach programu Google Partners. Wybierając nas zatem do współpracy, w kwestii promocji w Google, masz pewność, że prowadzone przez nas kampanie będą zgodne ze standardami i wytycznymi. Co więcej certyfikaty nie są wieczne, więc na bieżąco musimy poszerzać naszą wiedzę na temat narzędzi reklamowych i potwierdzać to zdając egzaminy.

 

Jakie jeszcze wytyczne musi spełniać nasza agencja, aby być Partnerem Google?

 

Jako agencja interaktywna musimy wydawać pewną kwotę pieniędzy na wszystkie działania reklamowe w Google Ads. Wartość tej kwoty to aż 20 000,00 USD na kwartał (dopisek: co więcej tutaj każda reklama z osobna – na sieć wyszukiwania, reklamową, video i produktową musi mieć wydatki 10 000,00 USD). Oczywiście – budżet każdego Klienta jest odpowiednio i indywidualnie dopasowany do jego celu (cele kształtują koszty).
“Nie mydlimy oczu” nieprawdziwymi stawkami, a opieramy się na rzetelnej i skrupulatnej analizie. Kampanie tworzymy od ogółu do szczegółu. Wiemy, że wynik kampanii zależy od obranego celu oraz przyjętych założeń. Sprawdzamy konkurencyjne firmy, analizujemy rynek, słowa kluczowe.
Wydawane odpowiedniej wysokości budżety finansowe sprawiają, że korzystamy i znamy wszelkie dobrodziejstwa, możliwości i kanały reklamowe w ramach narzędzia Google Ads. Sprawiamy, że Twoje kampanie stają się po prostu zyskowne.

 

Kolejną ważną wytyczną, którą musimy przestrzegać jest odpowiedni poziom jakości i skuteczności prowadzonych kampanii. Oznacza to, że wybierając adencję, jako Twojego partnera biznesowego w zakresie SEM (Search Engine Marketing), wszystkie wskaźniki ustawień reklamy, analityki, optymalizacji, kanałów, słów kluczowych, sloganów, rozszerzeń itd. muszą być na ultra wysokim poziomie. Zyskujesz Ty i Twoja firma.

 

Dzięki nam masz 100% pewności, że budżet „nie będzie przepalany”. Wskaźniki reklamowe będą na zielone, a koszty CPC (koszt kliknięcia), CPM (koszt wyświetlenia), CPA (koszt podjętej akcji) będą możliwie jak najniższe. Zdobywany ruch będzie jak najlepszy, a to wszystko przełoży się na wysokie wyniki sprzedażowe dla Twojej firmy. Nie błądzimy po omacku, „nie strzelamy ślepakami”. Wiemy dokładnie i konkretnie, w którym kierunku dopieszczać kampanię i dbać o jej wysokie wskaźniki efektywności.

 

Jakie są główne korzyści z inwestycji w kampanie reklamowe w Google?

 

Efekty kampanii można łatwo zmierzyć. Przy prawidłowej konfiguracji konta, czarno na białym widać, czy dana kampania realizuje założony cel.
Szybki efekt – zaraz po uruchomieniu kampanii, pierwsi potencjalni klienci widzą reklamę i trafiają na Twoją stronę.
Dzięki różnym metodom kierowania reklama Google AdWords trafia do użytkowników zainteresowanych Twoim konkretnym produktem lub usługą.

 

Zapytasz – jak sprawdzić faktyczne wyniki Twojej kampanii?

 

Istnieje jedna odpowiedź – raport! Prawdziwa i skuteczna kampania Google Ads nie istnieje nie tylko bez odpowiedniej analityki, ale również raportowania jej wyników. Z doświadczenia wiemy, że nie ma nic gorszego niż niezrozumiały raport sprzedażowy. Raport, w którym mnóstwo jest skrótów, angielskich nazw, niezrozumiałych wykresów. Nie martw się – z nami jest inaczej. Nasze raporty są czytelne, zrozumiałe i przyjazne. A jeśli będziesz chciał coś skonsultować, Opiekun Twojej Kampanii zawsze chętnie posłuży radą przez telefon, mail, Skype czy na spotkaniu.

 

Nie zwlekaj. Wznieść swój Biznes na Wyższe Pozycje. Dołącz do grona naszych zadowolonych i efektywnie sprzedających Klientów.

Przykładowe realizacje