Wdrażanie audytu SEO na strony WordPress

Pomożemy Ci z audytem SEO

Strona internetowa to jeden z elementów, dzięki któremu realizujesz swoją biznesową strategię. Ma sprzedawać albo wspierać Twoją sprzedaż. Aby mogła realizować to zadanie, musi być widoczna w wyszukiwarkach. To dlatego optymalizacja SEO strony jest tak ważna. Nie wystarczy po prostu „pozycjonować stronę”. Trzeba robić to dobrze. Dlatego przed przystąpieniem do pozycjonowania należy przeprowadzić audyt SEO strony. To diagnoza kondycji Twojej strony, która pomoże Ci podbić wyszukiwarki, jeżeli zastosujesz zawarte w niej wskazówki.

 

Zrobiłeś audyt SEO/dostałeś dokument, ale nie wiesz, jak go wdrożyć?

Jeżeli przeprowadziłeś audyt SEO (na przykład za pomocą zewnętrznej agencji SEO), to masz wszystkie potrzebne wskazówki dotyczące tego, co należy poprawić na stronie. Jeżeli nie wiesz, jak wdrożyć zmiany, skorzystaj z naszej usługi wdrożenia audytu SEO. Nie musisz wiedzieć, jak ulepszyć swoje treści, jak naprawić pewne funkcjonalne aspekty WWW oraz błędy, a także jak poprawić wydajność strony. My przez wiele lat zdobywaliśmy wiedzę i doświadczenie, by móc wprowadzać te zmiany za Ciebie. Pomogliśmy już wielu Klientom. Teraz możemy pomóc także Tobie. Wdrożymy zalecenia audytu i służyć będziemy podczas całego procesu odpowiednim doradztwem oraz wsparciem.

Czy warto zlecić wdrożenie zaleceń z audytu SEO zewnętrznej firmie?

Wdrożenia IT wymagają odpowiedniej wiedzy. Źle przeprowadzone działania nie tylko nie poprawią pozycji Twojej strony, ale mogą jej poważnie zaszkodzić. Zwykły brak tagów czy linkowania zahamuje rozwój Twojej strony i nie pozwoli jej przesunąć się na wyższe pozycje w wyszukiwarkach. Zduplikowany content czy brak optymalizacji grafik będzie działał na jej niekorzyść, podobnie jak problemy z indeksacją. Właśnie dlatego warto skorzystać z naszej usługi wdrożenia SEO. To inwestycja, która każdego dnia będzie pracować dla Twojej firmy. Tylko poprawnie wdrożone zmiany przynoszą zyski, a my wiemy, jak dobrze wdrożyć audyt zmian SEO na strony oparte o CMS WordPress. Nie musisz wierzyć nam na słowo. Możesz sprawdzić nasze dotychczasowe realizacje.

Na czym polega wdrożenie audytu SEO?

Audyt SEO diagnozuje kondycję Twojej strony. Otrzymujesz dzięki niemu informacje, które elementy strony wymagają poprawy. Audyt SEO analizuje m.in.:

  • * słowa kluczowe;
  • * strukturę strony i zawartych na niej treści;
  • * optymalizację grafik i użytych zdjęć;
  • * adresy URL;
  • * meta dane i dane rozszerzone;
  • * indeksowanie i dostępność strony w wyszukiwarkach;
  • * linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne;
  • * dostosowanie do urządzeń mobilnych;
  • * kwestie techniczne związane z serwerem i protokołem HTTPS;
  • * szybkość ładowania się strony;
  • * problemy z UX;
  • * konkurencję.

Audyt SEO wskazuje problemy, które należy rozwiązać, by pozycjonowanie było skuteczne. Każdy z tych elementów zostaje w audycie szczegółowo omówiony, ale trzeba wiedzieć, jak wprowadzić zalecane zmiany. My zajmujemy się tym na co dzień. Ulepszamy strukturę treści, poprawiamy strony błędów, podnosimy znacząco wydajność strony oraz wdrażamy wszelkie pozostałe aspekty ujęte w dokumencie audytu SEO. Zoptymalizujemy serwer i grafiki na stronie. Rozwiążemy problemy z UX i responsywnością na urządzeniach mobilnych. Nasza agencja interaktywna to zespół specjalistów z wielu dziedzin. Dzięki temu wprowadzane przez nas zmiany optymalizujące SEO strony przynoszą długofalowe efekty.

adencja

Korzyści z wdrożenia audytu SEO

Dobrze przeprowadzona usługa wdrożenia audytu SEO pozwoli Ci oszczędzić czas i pieniądze. Dzięki niej Twoja strona szybciej znajdzie się na wyższych pozycjach w wyszukiwarkach, wygeneruje większy ruch i szybciej zacznie przynosić Ci spodziewane zyski. Będą się po niej z przyjemnością poruszać użytkownicy oraz roboty wyszukiwarek. Użytkownicy chętniej skorzystają z Twojej oferty, a roboty uznają ją za godną polecania.

nasze realizacje

EIP Group

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej

Clinica Uśmiechu

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej

Best For Home

identyfikacjamarketingrealizacjesklepy WWW

Więcej

"Fachowe podejście, ciekawe, kreatywne pomysły, współpraca i usługa na najwyższym poziomie – to rzeczy, które mocno wyróżniają firmę."

Jakub Ligarski - właściciel Clinica Uśmiechu

"Firma Adencja wykonała dla nas sklep internetowy a także prowadzi dla nas kampanię rozwojowo-promocyjną . Trafiliśmy do Adencji dzięki poleceniu znajomego i chyba lepiej nie mogliśmy trafić!"

zespół Best For Home
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Wypełnij BRIEF

Chcesz mieć poprawnie wdrożony audyt SEO? Skontaktuj się z nami!

biuro@adencja.pl

+48 660 685 064

Zapraszamy również do lektury naszych artykułów dotyczących marketingu:

Case Study: Facebook Ads – Dla Frankowicza

środa, 20.07.2022

Czy na Facebooku ma szansę firma z branży prawniczej? Czy ludzie szukają pomocy prawnej w mediach społecznościowych? Czy Facebook może pomóc w realizacji celów biznesowych kancelarii prawniczej i w realny sposób przyczynić się do jej rozwoju? Niech odpowiedzią będzie nasze Case Study!

Więcej

Zasada lubienia i sympatii a wpływ na decyzje zakupowe

środa, 20.04.2022

Czy zastanawiałaś/eś się kiedyś, jak to czy kogoś lubisz, czy nie oddziałuje na Twoje wybory życiowe? Czy fakt, że darzysz kogoś pozytywnym uczuciem może przekonać Cię do podjęcia takich, a nie innych kroków? A w końcu, czy sympatia do marki, konkretnego influencera lub właściciela firmy może faktycznie wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?

Więcej

Tagline’y – czym są i do czego służą? Teoria i przykłady

poniedziałek, 14.03.2022

Spotykamy się z nimi praktycznie codziennie: bardzo często to pierwsze skojarzenie, które pojawia się, gdy myślimy o marce. Tagline’y, bo o nich tutaj mowa, to hasła które doskonale określają charakter marki i nierzadko swobodnie funkcjonują również poza jej nazwą. Czym właściwie jest tagline? Do czego służy?

Więcej

Nie ma fal, jest sukces. Case Study Google Ads.

wtorek, 21.09.2021

Czy istnieje branża bardziej dynamiczna niż sektor turystyki? Sezonowość, pory roku, pogoda, zmieniające się trendy w podróżowaniu, tworzące się co roku firmy i nowe miejsca noclegowe, morze ofert promocyjnych - wszystkie te czynniki pokazują, jak złożone jest to wyzwanie marketingowe.

Więcej