SEM / Google Ads / Google AdWords

Wchodzisz na rynek z nową marką?
Nie wiesz jak promować swoje produkty w sieci?
Chcesz, by Twoja firma wyprzedziła konkurencję?

Na każde z tych pytań istnieje jedna odpowiedź – kampanie Google Ads (dawniej AdWords)!
To elastyczne i skuteczne narzędzie, które pozwoli Twojej marce wzbić się na wyżyny biznesu! Google Ads jest platformą, która umożliwia tworzenie płatnych kampanii reklamowych w sieci Google.

Nie jesteś pewien czy kampanie SEM (Search Engine Marketing) są dla Ciebie?

Powiedz nam jaki jest Twój cel, a my zrobimy resztę!

Od większej rozpoznawalności Twojej marki w internecie, przez zysk ze sprzedaży produktów/usług, aż po wzrost użytkowników na stronie!

Pamiętaj, że nie tylko ważna jest działalność/branża Twojej firmy, co jasno sprecyzowany cel, który chcesz osiągnąć wykorzystując reklamy Google Ads (dawniej AdWords)

Dzięki naszej certyfikowanej agencji Google Ads (w ramach programu Google Partners), masz pewność, że prowadzenie kampanii Google Ads (dawniej AdWords) będzie zgodne ze standardami i wytycznymi.

Reklamowanie w Google Ads własnej marki. Czy to się opłaca?

Tak, tak, tak! Kampanie AdWords (jest to starsza nazwa Google Ads) to idealne rozwiązanie, gdy zależy nam jednocześnie na poszerzeniu zasięgu i świadomości marki oraz sprzedaży online lub innej konwersji, którą obierzemy jako nasz główny cel.

Google Ads pozwala nam na działanie w różnych obszarach i kierunkach – to nie tylko w reklama w wyszukiwarce Google (po wyszukiwaniu słów kluczowych) ale również na platformie YouTube, gdzie reklamy Google Ads mogą się wyświetlać, aż po odpowiednio dobrane i utworzone reklamy graficzne – na różnych stronach WWW.

Bo tutaj płacisz za wyniki!

Nie ma kliknięcia (linku, produktu, grafiki), wyświetlenia filmu – nie płacisz!

Wysokość inwestycji zależy od reklamodawcy. Prowadzenie kampanii Google Ads możemy rozpocząć niezależnie od wielkości budżetu! Algorytm Google działa w ten sposób, by mniejsze firmy miały takie same szanse co wielkie korporacje!
Trzeba jednak pamiętać, że optymalny budżet przeznaczony na płatną reklamę Google, zależy od sezonu, miasta, celu biznesowego i wielu innych kwestii – po zdobyciu takich informacji, dokładnie wiemy jaki budżet jest potrzebny, aby realizować skuteczne kampanie linków sponsorowanych. Dzięki nam masz 100% pewności, że budżet kampanii AdWords „nie będzie przepalany”.

Kampanie Google Ads posiadają zabezpieczenie przed konkurencją i wyklikiwaniem Twojego budżetu!

Szybki efekt – stworzona reklama Google Ads odpowiada na zapytania potencjalnych Klientów, którzy sami jej szukają. Po prostu klik i… Reklama przenosi użytkownika w odpowiednie miejsce.

Zyski po prostu widać gołym okiem!

Jak działamy?

 

Analizujemy

Jak mówi przysłowie: „klient – nasz Pan”! Podejście indywidualne jest najważniejsze. Wiemy, że każda kampania Google Ads jest inna, a dokładna analiza na samym początku (branży, lokalizacji, konkurencji itd.) jest fundamentem wszystkich kolejnych działań.

 

Bardzo konkretnie ustalamy cele kampanii

Po poznaniu potrzeb biznesowych Klienta, stawiamy cele.

Kampanie na RUCH NA STRONIE – doprowadzenie użytkowników na Twoją stronę, w efekcie – generowanie efektywnego ruchu.

Kampanie BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI – w tym przypadku staramy się, aby firma/marka, była bardziej rozpoznawalna.

Kampanie na SPRZEDAŻ – posiadasz sklep internetowy? Stworzymy odpowiednie reklamy Google Ads, które będą sprzedawać!

Kampanie na POZYSKIWANIE LEADÓW – to od Ciebie (i od nas również) zależy jaką konwersję uznasz za najważniejszą – wypełnienie formularza na stronie, połączenia telefoniczne, ściągnięcie pliku z www itd.

 

Celne dobranie kampanii

Dobieramy odpowiednią kampanię PPC do wybranego celu.

Wybieramy z takich kampanii jak:

  • * Sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową
  • * Tylko sieć wyszukiwania
  • * Tylko sieć reklamowa
  • * Produktowa (PLA)
  • * Wideo (na YouTube)
  • * Aplikacje
adencja
Dokładne kodowanie witryny

Jest to krok niezbędny do mierzenia wyników (objętych przez nas celów) kampanii Google Ads.

  • * podpięcie Google Ads pod Google Analytics – jeżeli Google Analytics nie istnieje – stworzenie go,
  • * podpięcie kodów konwersji na stronę WWW za pomocą Google Tag Manager.

Google Tag Manager to narzędzie Google – „system do zarządzania wszystkimi skryptami (tagami) na stronie WWW”.

 

Efektywne działania podczas prowadzenia kampanii Google Ads – jak wyglądają?

Przygotowanie i stworzenie kampanii AdWords to zaledwie początek drogi.

Zobacz co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić w ramach projektu kampanii reklamowej!

  • * zaprojektowanie wszelkich plików graficznych, które będą potrzebne do kampanii z grafikami,
  • * utworzenie odpowiedniego filmu wideo jeżeli zostanie stworzona kampania na YouTube,
  • * konto posiada indywidualnego opiekuna konta, do którego można dzwonić, pisać emalie ze wszelkimi pytaniami/pomysłami itd.,
  • * przez cały czas obserwujemy działające formy promocji – wszelkie nowości i newsy,
  • * wykonujemy testy i analizy, oczywiście na podstawie przyjętych celów i założeń,
  • * optymalizacja kampanii Google Ads (dawniej AdWords) poprzez:
    • -> aktualizację listy wykorzystywanych słów kluczowych oraz analizę wyszukiwanych fraz;
    • -> aktualizację listy fraz wykluczających na podstawie analizy wyszukiwanych fraz i wyników konwersji;
    • -> aktualizację stawek CPC, CPA, CPM, CPV (i wszystkie inne) na podstawie informacji o wynikach konwersji;
    • -> aktualizację ustawień kampanii i struktury konta (podziału na kampanie i grupy reklam);
    • -> copywriting i testy różnych wariantów boksów reklamowych oraz adresów stron docelowych;
    • -> uruchamianie kampanii związanych z promocjami i akcjami specjalnymi;
    • -> aktualizację rozszerzeń reklam (ad extensions);
    • -> prowadzenie list i kampanii remarketingowych;
    • -> i wiele więcej!

 

Raportowanie

Nasze raporty z kampanii Google Ads są czytelne, zrozumiałe i przyjazne. A jeśli będziesz chciał coś skonsultować, Opiekun Twojej Kampanii zawsze chętnie posłuży radą przez telefon, mail, Skype czy na spotkaniu.

W ciągu miesiąca wysyłamy 2 raporty Google Ads – krótszy za połowę miesiąca oraz jeden za cały miesiąc.

 

Co wyróżnia Google AdWords? Elastyczność, kierowanie reklam do użytkowników, którzy są potencjalnymi klientami i dokładne przełożenie prowadzonych działań na wyniki.

Kampanie Google Ads są po prostu jednym z najbardziej skutecznych narzędzi do promocji online.

Nie zwlekaj. Wznieść swój Biznes na Wyższe Pozycje.

Dołącz do grona naszych zadowolonych i efektywnie sprzedających Klientów.

nasze realizacje

Clinica Uśmiechu

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej

Best For Home

identyfikacjamarketingrealizacjesklepy WWW

Więcej

OW Wrzos

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej

"Fachowe podejście, ciekawe, kreatywne pomysły, współpraca i usługa na najwyższym poziomie – to rzeczy, które mocno wyróżniają firmę."

Jakub Ligarski - właściciel Clinica Uśmiechu

"Firma Adencja wykonała dla nas sklep internetowy a także prowadzi dla nas kampanię rozwojowo-promocyjną . Trafiliśmy do Adencji dzięki poleceniu znajomego i chyba lepiej nie mogliśmy trafić!"

zespół Best For Home
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Wypełnij BRIEF

Porozmawiamy o Twoim biznesie i przygotujemy dla Ciebie dedykowany, skrojony na miarę pakiet Google Ads.

biuro@adencja.pl

+48 660 685 064

Poczytaj więcej o marketingu internetowym

Case Study: Facebook dla Clinica Uśmiechu

środa, 26.02.2020

Skuteczny marketing to działania podjęte długofalowo - dzięki temu mogą przynosić tak dobre efekty. Dzięki ciężkiej pracy, szczerości, kreatywności i akceptacji różnych punktów widzenia, osiągnęliśmy świetne wyniki i zdobyliśmy szczyty, o jakich w pojedynkę można tylko marzyć. Sprawdź jakie >>

Więcej

Case Study: Google AdWords dla Clinica Uśmiechu

poniedziałek, 9.04.2018

Najważniejszą sprawą w przypadku AdWords jest oczywiście mierzenie konwersji i jej optymalizacja. Zobacz, jakie wyniki udało nam się osiągnąć dla naszego Klienta, na bieżąco i stale optymalizując kampanię!

Więcej

Case Study: Google AdWords dla OW Wrzos

środa, 30.08.2017

Kampania Google AdWords oraz GDN dla Ośrodka Wrzos - zaczęło się niewinnie, jak każda kampania online, lecz skończyło bardzo owocnie. Pokazuje to infografika z podsumowaniem!

Więcej

Poradnik o współpracy z agencją: analizujemy, planujemy, tworzymy…

piątek, 4.08.2017

Dziś trochę o tym, jak w dużym skrócie wygląda praca nad projektami: stronami/sklepami WWW oraz identyfikacją wizualną. DO DZIEŁA!

Więcej