SEM / Google Ads / Google AdWords
Wchodzisz na rynek z nową marką?
Nie wiesz jak promować swoje produkty w sieci?
Chcesz, by Twoja firma wyprzedziła konkurencję?
Na każde z tych pytań istnieje jedna odpowiedź – kampanie Google Ads (dawniej AdWords)!
To elastyczne i skuteczne narzędzie, które pozwoli Twojej marce wzbić się na wyżyny biznesu! Google Ads jest platformą, która umożliwia tworzenie płatnych kampanii reklamowych w sieci Google.
Nie jesteś pewien czy kampanie SEM (Search Engine Marketing) są dla Ciebie?
Powiedz nam jaki jest Twój cel, a my zrobimy resztę!
Od większej rozpoznawalności Twojej marki w internecie, przez zysk ze sprzedaży produktów/usług, aż po wzrost użytkowników na stronie!
Pamiętaj, że nie tylko ważna jest działalność/branża Twojej firmy, co jasno sprecyzowany cel, który chcesz osiągnąć wykorzystując reklamy Google Ads (dawniej AdWords)
Dzięki naszej certyfikowanej agencji Google Ads (w ramach programu Google Partners), masz pewność, że prowadzenie kampanii Google Ads (dawniej AdWords) będzie zgodne ze standardami i wytycznymi.
Reklamowanie w Google Ads własnej marki. Czy to się opłaca?
Tak, tak, tak! Kampanie AdWords (jest to starsza nazwa Google Ads) to idealne rozwiązanie, gdy zależy nam jednocześnie na poszerzeniu zasięgu i świadomości marki oraz sprzedaży online lub innej konwersji, którą obierzemy jako nasz główny cel.
Google Ads pozwala nam na działanie w różnych obszarach i kierunkach – to nie tylko w reklama w wyszukiwarce Google (po wyszukiwaniu słów kluczowych) ale również na platformie YouTube, gdzie reklamy Google Ads mogą się wyświetlać, aż po odpowiednio dobrane i utworzone reklamy graficzne – na różnych stronach WWW.
Bo tutaj płacisz za wyniki!
Nie ma kliknięcia (linku, produktu, grafiki), wyświetlenia filmu – nie płacisz!
Wysokość inwestycji zależy od reklamodawcy. Prowadzenie kampanii Google Ads możemy rozpocząć niezależnie od wielkości budżetu! Algorytm Google działa w ten sposób, by mniejsze firmy miały takie same szanse co wielkie korporacje!
Trzeba jednak pamiętać, że optymalny budżet przeznaczony na płatną reklamę Google, zależy od sezonu, miasta, celu biznesowego i wielu innych kwestii – po zdobyciu takich informacji, dokładnie wiemy jaki budżet jest potrzebny, aby realizować skuteczne kampanie linków sponsorowanych. Dzięki nam masz 100% pewności, że budżet kampanii AdWords „nie będzie przepalany”.
Kampanie Google Ads posiadają zabezpieczenie przed konkurencją i wyklikiwaniem Twojego budżetu!
Szybki efekt – stworzona reklama Google Ads odpowiada na zapytania potencjalnych Klientów, którzy sami jej szukają. Po prostu klik i… Reklama przenosi użytkownika w odpowiednie miejsce.
Zyski po prostu widać gołym okiem!
Jak działamy?
Analizujemy
Jak mówi przysłowie: „klient – nasz Pan”! Podejście indywidualne jest najważniejsze. Wiemy, że każda kampania Google Ads jest inna, a dokładna analiza na samym początku (branży, lokalizacji, konkurencji itd.) jest fundamentem wszystkich kolejnych działań.
Bardzo konkretnie ustalamy cele kampanii
Po poznaniu potrzeb biznesowych Klienta, stawiamy cele.
Kampanie na RUCH NA STRONIE – doprowadzenie użytkowników na Twoją stronę, w efekcie – generowanie efektywnego ruchu.
Kampanie BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI – w tym przypadku staramy się, aby firma/marka, była bardziej rozpoznawalna.
Kampanie na SPRZEDAŻ – posiadasz sklep internetowy? Stworzymy odpowiednie reklamy Google Ads, które będą sprzedawać!
Kampanie na POZYSKIWANIE LEADÓW – to od Ciebie (i od nas również) zależy jaką konwersję uznasz za najważniejszą – wypełnienie formularza na stronie, połączenia telefoniczne, ściągnięcie pliku z www itd.
Celne dobranie kampanii
Dobieramy odpowiednią kampanię PPC do wybranego celu.
Wybieramy z takich kampanii jak:
- * Sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową
- * Tylko sieć wyszukiwania
- * Tylko sieć reklamowa
- * Produktowa (PLA)
- * Wideo (na YouTube)
- * Aplikacje
Dokładne kodowanie witryny
Jest to krok niezbędny do mierzenia wyników (objętych przez nas celów) kampanii Google Ads.
- * podpięcie Google Ads pod Google Analytics – jeżeli Google Analytics nie istnieje – stworzenie go,
- * podpięcie kodów konwersji na stronę WWW za pomocą Google Tag Manager.
Google Tag Manager to narzędzie Google – „system do zarządzania wszystkimi skryptami (tagami) na stronie WWW”.
Efektywne działania podczas prowadzenia kampanii Google Ads – jak wyglądają?
Przygotowanie i stworzenie kampanii AdWords to zaledwie początek drogi.
Zobacz co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić w ramach projektu kampanii reklamowej!
- * zaprojektowanie wszelkich plików graficznych, które będą potrzebne do kampanii z grafikami,
- * utworzenie odpowiedniego filmu wideo jeżeli zostanie stworzona kampania na YouTube,
- * konto posiada indywidualnego opiekuna konta, do którego można dzwonić, pisać emalie ze wszelkimi pytaniami/pomysłami itd.,
- * przez cały czas obserwujemy działające formy promocji – wszelkie nowości i newsy,
- * wykonujemy testy i analizy, oczywiście na podstawie przyjętych celów i założeń,
- * optymalizacja kampanii Google Ads (dawniej AdWords) poprzez:
- -> aktualizację listy wykorzystywanych słów kluczowych oraz analizę wyszukiwanych fraz;
- -> aktualizację listy fraz wykluczających na podstawie analizy wyszukiwanych fraz i wyników konwersji;
- -> aktualizację stawek CPC, CPA, CPM, CPV (i wszystkie inne) na podstawie informacji o wynikach konwersji;
- -> aktualizację ustawień kampanii i struktury konta (podziału na kampanie i grupy reklam);
- -> copywriting i testy różnych wariantów boksów reklamowych oraz adresów stron docelowych;
- -> uruchamianie kampanii związanych z promocjami i akcjami specjalnymi;
- -> aktualizację rozszerzeń reklam (ad extensions);
- -> prowadzenie list i kampanii remarketingowych;
- -> i wiele więcej!
Raportowanie
Nasze raporty z kampanii Google Ads są czytelne, zrozumiałe i przyjazne. A jeśli będziesz chciał coś skonsultować, Opiekun Twojej Kampanii zawsze chętnie posłuży radą przez telefon, mail, Skype czy na spotkaniu.
W ciągu miesiąca wysyłamy 2 raporty Google Ads – krótszy za połowę miesiąca oraz jeden za cały miesiąc.
Co wyróżnia Google AdWords? Elastyczność, kierowanie reklam do użytkowników, którzy są potencjalnymi klientami i dokładne przełożenie prowadzonych działań na wyniki.
Kampanie Google Ads są po prostu jednym z najbardziej skutecznych narzędzi do promocji online.
Nie zwlekaj. Wznieść swój Biznes na Wyższe Pozycje.
Dołącz do grona naszych zadowolonych i efektywnie sprzedających Klientów.
nasze realizacje
Skontaktuj się z nami
Porozmawiamy o Twoim biznesie i przygotujemy dla Ciebie dedykowany, skrojony na miarę pakiet Google Ads.
Poczytaj więcej o marketingu internetowym
Key Visual już nie wystarczy? Kilka słów o design systemach.
środa, 24.07.2024Obecnie marki mają przed sobą sporo wyzwań związanych ze swoją identyfikacją i budowaniem wizualnej tożsamości. Wiele kanałów komunikacji, jakimi dysponujemy, pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, ale niesie za sobą również ciężar dbania o spójność na wszystkich tych płaszczyznach. Jak sobie z tym poradzić?
Portfolio: Universe Ventures – Dla Frankowicza
poniedziałek, 17.04.2023Z Lex Studio Sp. z o.o. współpracowaliśmy 2,5 roku. Firma zajmująca się pomocą prawną dla frankowiczów, zgłosiła się do naszej agencji, ponieważ potrzebowała wsparcia w promocji swoich usług w Internecie. Nasza współpraca objęła działania w obrębie platformy Facebook. Choć tematyka z zakresu prawa i finansów nie należała do najłatwiejszych, a dotarcie do specyficznej grupy odbiorców stanowiło niemałe wyzwanie, efekt naszej współpracy okazał się niezwykle owocny!
Case Study SEO – efektywność projektu F-GAZY
wtorek, 28.03.2023Wbrew pozorom SEO i kosmos mają ze sobą wiele wspólnego. Nie da się wyruszyć w kosmos i sięgnąć gwiazd ot tak, z dnia na dzień. SEO to - podobnie, jak kosmiczna ekspedycja - wieloetapowy proces. Proces, który ma na celu poprawę widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Firma F-Gazy.com.pl postanowiła wyruszyć z nami w tę międzyplanetarną podróż! Jak udała się ta wyprawa? Zobaczcie sami - odpowiedź znajdziecie w naszym artykule.
Dlaczego warto oddać prowadzenie mediów społecznościowych profesjonalnej agencji?
poniedziałek, 27.02.2023Przemyślana strategia komunikacji oraz systematyczna optymalizacja kampanii reklamowych to klucz do skutecznych działań w social mediach. Jednak nie każda firma chce lub może pozwolić sobie na samodzielnie prowadzenie swoich kanałów społecznościowych. Wtedy z pomocą przychodzi zewnętrzna agencja, taka jak nasza :)
"Fachowe podejście, ciekawe, kreatywne pomysły, współpraca i usługa na najwyższym poziomie – to rzeczy, które mocno wyróżniają firmę."
Jakub Ligarski - właściciel Clinica Uśmiechu
"Firma Adencja wykonała dla nas sklep internetowy a także prowadzi dla nas kampanię rozwojowo-promocyjną . Trafiliśmy do Adencji dzięki poleceniu znajomego i chyba lepiej nie mogliśmy trafić!"
zespół Best For Home