
Klient
ITwiz
Data
trwająca współpraca od roku 2017
Zakres prac
Kompleksowa budowa strony internetowej / portalu WWW w technologii RWD:
[WordPress, RWD, SpeedPage, MobileFriendly, ACF – pola elastyczne, optymalizacja pod SEO, podstawowe zabezpieczenia WP, administracja WWW oraz rozwój strony, bieżące wdrażanie nowości funkcjonalnych oraz udogodnień UX’owych]
Marketing internetowy w zakresie:
- pozycjonowanie SEO,
- okresowe kampanie Google Ads,
- Social Media – kampanie reklamowe Faceboook Ads + LinkedIn Ads,
- obsługa WWW [administracja WWW, wdrażanie nowych funkcjonalności itd.] oraz budowa dedykowanych Landing Pages dla akcji marketingowych,
- doradztwo marketingowe,
- identyfikacja wizualna: kreacja grafik oraz bannerów, tworzenie materiałów promocyjnych oraz reklamowych, projektowanie KV.
Odwiedź online:
- strona WWW: itwiz.pl
- profil FB: fb.com/ITwizPL
- profil LinkedIn: linkedin.com/ITwiz
UNIVERSE VENTURES
Realizacja projektów budowy kilku stron WWW oraz obsługi z zakresu marketingu internetowego dla ITwiz
1. Kto nas wysłał na misję?
ITwiz to lider w Polsce wśród mediów o tematyce biznesowo-informatycznej. Jest to przede wszystkim serwis informacyjny, ale także miesięcznik dostępny w wersji drukowanej i cyfrowej. Marka realizuje również spotkania networkingowe i konferencje prowadzone przez najlepszych ekspertów specjalizujących się w nowoczesnych technologiach. „Misją serwisu jest dostarczanie specjalistycznych porad, rzetelnej wiedzy oraz eksperckich opinii o rozwiązaniach informatycznych.” ITwiz porusza szeroką tematykę branży IT, zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów.
2. Cel naszej misji?
Na wstępie trzeba podkreślić, że nasza współpraca z ITwiz trwa już ponad 4 lata. W tym czasie podjęliśmy się wspólnie realizacji wielu różnych projektów. Za każdym razem – cel jest prosty! Dostarczyć taki produkt Klientowi, który idealnie odpowie na jego, istniejące w danym momencie, potrzeby. Tak więc – czy chodzi o stronę internetową dla serwisu, Landing Page, analizę SEO, czy o prowadzenie kampanii reklamowych Facebook Ads, Google Ads lub tworzenie okazjonalnych materiałów reklamowych – jesteśmy zawsze nastawieni na to, by zrozumieć pragnienie Klienta i na nie odpowiedzieć.
3. Jaki charakter ma nasza podróż?
Ciągle w biegu 😉 Gdybyśmy mieli określić to jednym słowem, pewnie powiedzielibyśmy, że jest to bieg z przeszkodami! Które, na szczęście, udaje nam się wspólnie z Klientem pokonywać z sukcesem! Branża IT jest niesamowicie dynamiczna. I tak też wygląda nasza współpraca! Rozpoczęliśmy nasze działania od stworzenia strony WWW dla serwisu informacyjnego ITwiz. A później pojawiły się kolejne zadania m.in.: Nie da się ukryć, że wspólnie z ITWIZ zrealizowaliśmy wiele projektów. Każdy z nich był dla nas cennym doświadczeniem, które utwierdza nas w przekonaniu, że nasz zespół tworzą odpowiedni ludzie na odpowiednim miejscu. Nasza współpraca wciąż ewoluuje i zmienia się tak, jak zmienia się branża IT.4. Co nas spotkało po drodze?
Dla Klienta stworzyliśmy nie tylko rozbudowany i funkcjonalny serwis informacyjny, który pozwala na publikację i wyszukiwanie tysięcy różnego rodzaju artykułów! Przejmując serwis pod administrację, niezwłocznie wykonaliśmy również kompleksową analizę i audyt SEO w oparciu o podejmowanie do tej pory działania, branżę oraz konkurencję. Wnioski z tychże materiałów, pozwoliły nam obrać optymalną i skuteczną strategię, a dzięki dopracowanym działaniom SEO i zastosowaniu odpowiednich metod, udało się po 12 miesiącach osiągnąć wzrost wejść miesiąc do miesiąca o 40%! To, rzecz jasna, przekłada się na wzrost popularności i rozpoznawalności portalu! W trakcie trwania naszej wspólnej przygody z ITwiz stworzyliśmy także dziesiątki różnego rodzaju materiałów graficznych, niezbędnych do prowadzenia skutecznych działań marketingowych. Kompleksowo wspieramy Klienta również podczas kreowania akcji promocyjnych, projektując funkcjonalne i zgodne z zasadami UX strony WWW typu Landing Page.

Nasze działania marketingowe
Nie od dzisiaj wiadomo, że każdą markę tworzą różne elementy. Działające oddzielnie – nie dadzą efektu „WOW”, ale połączone w jedną i spójną całość staną się maszyną napędowa, gdzie wszystkie trybiki będą odpowiednio naoliwione :). Jednym z takich elementów jest świadomy marketing w Internecie. A świat szeroko pojętego marketingu ewoluuje, przez co trzeba trzymać rękę na pulsie. Nieustannie pojawiają się nowe rozwiązania. Dlatego tak ważnym jest, aby dopasować do Klienta odpowiednią strategię, która będzie zgodna z jego celem. Jak mówią słynne słowa Jeff’a Bezos’a: „Twoją marką jest to, co ludzie mówią o Tobie, kiedy wyjdziesz z pokoju”. Dobrze zoptymalizowany marketing jest właśnie tym pokojem, po którego opuszczeniu – cały czas rozmyślamy o danej marce (i o naszym Kliencie :)).
Case Study Facebook i szeroko pojęte działania social media
ITwiz jest silną marką, która potrzebowała z naszej strony wsparcia i ukierunkowania działań. Dobra strategia to połowa sukcesu. Drugą połową, a jednocześnie naszym celem była (i nadal jest) – analiza zewnętrzna: czyli potencjał i potrzeby rynku, analiza marki i konkurencji, badanie globalnych trendów; analiza wewnętrzna firmy – cele biznesowe, zasoby ludzkie i finansowe, komunikacja i odpowiednia promocja w social media (od postów, po dodatkowe promocje). Cenimy sobie świetny kontakt z Klientem, który zaufał nam w 100%. To wszystko przekłada się na świetną współpracę. Zdajmy sobie również sprawę z tego, że dzisiejszy internetowy rynek cały czas się zmienia, więc codzienny monitoring internetowego otoczenia Klienta umożliwia nam podejmowanie odpowiednich działań i ich adaptacji do bieżącej sytuacji.






bądź jak ITwiz :)
Zainteresowany?
Wypełnij brief, aby otrzymać
dopasowaną ofertę!
„Z Adencją współpracujemy już od kilku lat. Agencja wielokrotnie potwierdziła swoją skuteczność i efektywność, dlatego też w 2020 roku postanowiliśmy im powierzyć w całości nasz marketing internetowy, a szczególnie działania związane z SEO. Uwierzcie na słowo, ale to był rok niesamowitego wysiłku. Portal ITwiz ma aktualnie najlepsze statystyki od lat! Przekroczyliśmy magiczną setkę w odsłonach! To naprawdę niesamowite!
Gratuluję Adencji z całego serca, bo to jest praca, której efekty nie są widoczne od razu. Trzeba cierpliwie czekać.”
Ewa Jadczak, Dyrektor Marketingu