Klient

OW Wrzos

Data

trwająca współpraca od roku 2016

Zakres prac

  • Kompleksowa budowa strony internetowej w technologii RWD

    (osrodekwrzos.pl)

[projekt nowego key visual, dedykowany projekt graficzny poparty etapem makietowania, WordPress, RWD, SpeedPage, MobileFriendly, optymalizacja pod SEO, podstawowe zabezpieczenia WP, podstawowy builder treści w oparciu o ACF, copywriting, administracja i rozwój strony]


[kampanie Google Ads, pozycjonowanie SEO, Social Media – strategia komunikacji + kompleksowa obsługa profilu Facebook wraz z kampaniami reklamowymi]

UNIVERSE VENTURES

Realizacja projektu budowy strony WWW oraz obsługi z zakresu marketingu internetowego dla OW WRZOS

1. Kto nas wysłał na misję?

Ośrodek Wrzos to kompleks wypoczynkowo-wczasowy położony w Sianożętach nad Morzem Bałtyckim. Oferuje swoim klientom aż 300 miejsc noclegowych rozlokowanych w nowoczesnych apartamentach, domkach oraz pokojach, a to wszystko w towarzystwie wielu dodatkowych atrakcji. Ośrodek jest niewątpliwie jedną z perełek wśród miejscowości nad Bałtykiem. To doskonałe miejsce do odpoczynku i zabawy na świeżym powietrzu, zarówno dla dzieci jak i dorosłych.

2. Cel naszej misji?

Naszą współpracę rozpoczęliśmy od realizacji rebrandingu obejmującego stronę internetową. Najistotniejszym było dla nas kreatywne i funkcjonalne przedstawienie treści, tak by trafiała idealnie w gusta grupy docelowej. Zaproponowane przez nas zmiany spotkały się z dużym entuzjazmem Klienta, co otworzyło drzwi do dalszych modyfikacji oraz działań. Chcieliśmy zwiększyć „widoczność” ośrodka w internecie, jednocześnie budując profesjonalny, ale i przystępny wizerunek. W pełni staramy się wykorzystywać wiedzę marketingową i najnowsze technologie informatyczne, jakie dostarcza nam rynek IT w celu promocji danej firmy. Dlatego z wielką radością możemy zakomunikować, że dziś Adencja odpowiada za wszystkie szczegóły strategii marketingowej!
Wraz z Klientem opracowaliśmy strategię komunikacji na FB, następnie wdrożyliśmy kompleksowe prowadzenie profilu na Facebook`u wraz z kampanią FB Ads, zajmujemy się również przygotowaniem postów oraz interakcją z fanami. Tworzymy kampanie marketingowe na Google Ads – wykorzystujemy wszystkie dostępne możliwości – sieć wyszukiwania w Google, GDN (tworzymy również bannery), YouTube, remarketing (i wiele więcej), SEO. A to wszystko, aby jeszcze skuteczniej docierać do nowych Klientów, a tych stałych obsługiwać na jeszcze wyższym poziomie!

3. Jaki charakter miała nasza podróż?

Ośrodek Wypoczynkowy WRZOS oddał stery swojego statku w nasze ręce. Jesteśmy po to, aby zdjąć z barków naszych klientów wszelkie, często zawiłe, problemy związane z działaniami w internecie i osiągnąć założone cele, oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Naszą podróż rozpoczęliśmy od analizy branży turystycznej – ośrodków wypoczynkowych nad Morzem Bałtyckim. Wyznaczyliśmy cele i wyruszyliśmy na misję. Stale obserwujemy zachodzące zmiany i nowości technologiczne oraz wykorzystujemy je, aby zaistnieć w nowych obszarach, umożliwiających dotarcie do większego grona odbiorców. Dlatego efekt w postaci nowej strony WWW został bardzo dobrze odebrany przez naszego Klienta. A to z kolei doprowadziło nas do kolejnych działań – prowadzenia szeroko pojętych, skutecznych działań marketingowych w internecie, skupionych na zwiększeniu ruchu potencjalnych klientów do strony firmowej oraz FB.

4. Dlaczego udaliśmy się w tę kosmiczną podróż?

Po pierwsze – KLIENT. Po drugie – CEL. Po trzecie – EFEKT! To trzy składowe, każdego marketingu internetowego. A marketing internetowy to nie tylko stworzenie dobrej strony WWW, ale również budowanie biznesu online, reputacji firmy oraz rozpoznawalności marki. Dlatego też dbamy o profesjonalną obsługę na każdym kroku. I to właśnie przyciągnęło Ośrodek WRZOS do Adencji! Zanim przystąpiliśmy do wspólnego kosmicznego działania, precyzyjnie ustaliliśmy warunki oraz dokładnie wytłumaczyliśmy poszczególne etapy pracy nad planem marketingowym. A pierwsze spotkanie z kompleksem wczasowym nakreśliło nam naszą misję – dotarcie do jeszcze większej grupy klientów, potrzeba przejrzystej i funkcjonalnej strony WWW oraz obsługi z zakresu marketingu internetowego.

5. Co nas spotkało po drodze?

Czekało nas sporo pracy, by nasza misja powiodła się w 100%… Bo zaistnienie oraz zwiększanie zasięgów w internecie to zadanie, któremu nie znane jest pojęcie mety. Naszym celem, było stworzenie najbardziej wyrazistych, najbardziej wyjątkowych i najskuteczniejszych, czyli po prostu NAJLEPSZYCH rozwiązań marketingowych. Bo sukces naszych klientów jest również naszym sukcesem! Na początku zabraliśmy się za stworzenie strony WWW, dostosowanej do wszystkich urządzeń: desktop, tablet oraz mobile oraz na wykreowaniu kreatywnego Key Visual’u, który zachęcą potencjalnych Klientów do działania na stronie! Priorytetem naszych działań, było również zwiększenie ruchu użytkowników na WWW i FB, zainteresowanych ofertą firmy. Wspólnie z Klientem ustaliliśmy cele i oczekiwania względem funkcjonowania marki w Internecie, a następnie przystąpiliśmy do działania. Efekt? Przejrzysta, w pełni funkcjonalna i przyjemna dla oka strona internetowa w technologii RWD. Odświeżony layoutu systemu rezerwacji oraz spójna strategia marketingowa! Zajęliśmy się także copywritingiem – jak wiadomo odpowiednio stworzone treści pozytywnie wpływają na pozycjonowanie się strony WWW w wyszukiwarkach.

Fachowo, szybko i solidnie – z pełną odpowiedzialnością polecam – sukces murowany!

zespół OW Wrzos

Nasze działania marketingowe oraz nowa strona WWW

Posiadamy wiedzę i doświadczenie, które pozwala nam wykorzystać najlepsze metody do wypromowania firmowej strony internetowej. Prace zaczęliśmy od szukania odpowiedzi na pytanie – jaki element na stronie internetowej obiektu turystycznego powinien być najważniejszy? Oczywiście łatwa i szybka rezerwacja! Stworzyliśmy makiety funkcjonalne i ustaliliśmy priorytety. Następnie należało przejść do kreacji wizualnej. Postawiliśmy na wyrazistą, entuzjastyczną i energiczną kreację, nawiązującą ilustracjami do głównej atrakcji – morza i plaży! Kupujemy oczami, dlatego strona internetowa powinna być nie tylko funkcjonalna, ale również atrakcyjna wizualnie. Staramy się, aby nasze kreacje budziły prawdziwe emocje, które zwiększają, w przypadku naszego Klienta, ilość rezerwacji. Dzięki kompleksowemu opracowywaniu strategi content marketingowej, wraz z audytem strony i analizą działań konkurencyjnych podmiotów na rynku, stworzyliśmy w pełni efektywny marketing internetowy. Każdego dnia dokładamy nową cegiełkę do niekończącej się konstrukcji!

Case Study Facebook

Facebook stał się wizytówką i głównym skupiskiem społeczności. Każde działanie biznesowe, jak i obecność w social mediach wymaga przemyślanej strategii. Dlatego dla naszego klienta przygotowaliśmy atrakcyjną, regularną i nieprzypadkową komunikację. Na bieżąco monitorujemy, moderujemy i korygujemy nasze działania. To wszystko przekłada się na fantastyczne efekty!

Google Ads i nasze stałe działania

Położony niemal przy samej plaży kompleks zachęca lokalizacją, komfortem apartamentów i licznymi atrakcjami. Dlatego też, promocja ośrodka była czystą przyjemnością! Zdecydowaliśmy się na reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania Google, a także elastyczne, kierowane na listy odbiorców, grafiki w sieci GDN, remarketing i tworzenie reklam wideo, które można zobaczyć na YouTube. Dzięki kampaniom zdobywamy coraz to nowych klientów ośrodka. Już na samym początku podjęliśmy decyzję, że skuteczność kampanii będziemy mierzyć za pomocą połączeń telefonicznych oraz dokonanych rezerwacji na stronie WWW.
Poniżej dane z jednej z prowadzonych kampanii.

skontaktuj się z nami
teraz Twoja kolej

Wypełnij BRIEF

Rozwiń z nami swoją firmę w Internecie.
Wypełnij brief, aby otrzymać
dopasowaną ofertę!

podobne realizacje
zobacz również

Clinica Uśmiechu

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej

Best For Home

identyfikacjamarketingrealizacjesklepy WWW

Więcej