Zasada lubienia i sympatii a wpływ na decyzje zakupowe

środa, 20.04.2022

Czy zastanawiałaś/eś się kiedyś, jak to czy kogoś lubisz, czy nie oddziałuje na Twoje wybory życiowe? Czy fakt, że darzysz kogoś pozytywnym uczuciem może przekonać Cię do podjęcia takich, a nie innych kroków? A w końcu, czy sympatia do marki, konkretnego influencera lub właściciela firmy może faktycznie wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?

Więcej

Poradnik: problem z wtyczką Sierotki – WordPress

wtorek, 12.04.2022

Case Study: WordPress + Avada (demo - Mechanic Website) + wtyczka Sierotki. Problem: po włączeniu wtyczki Sierotki, na stronie pojawiało się ostrzeżenie związane z wyrażeniem regularnym preg_replace().

Więcej

Tagline’y – czym są i do czego służą? Teoria i przykłady

poniedziałek, 14.03.2022

Spotykamy się z nimi praktycznie codziennie: bardzo często to pierwsze skojarzenie, które pojawia się, gdy myślimy o marce. Tagline’y, bo o nich tutaj mowa, to hasła które doskonale określają charakter marki i nierzadko swobodnie funkcjonują również poza jej nazwą. Czym właściwie jest tagline? Do czego służy?

Więcej

Tworzenie strony WWW (cz. 2) / Jak przebiega właściwy proces webdesign’u?

poniedziałek, 13.12.2021

Na czym opiera się skuteczny webdesign? Definiując to jak najbardziej obrazowo - to pewien rodzaj sztuki cyfrowej. Wyraża się w projektowaniu witryny i wymaga holistycznego podejścia do tego procesu oraz wykazania się zarówno zmysłem estetycznym, jak i wiedzą techniczną, również w kontekście dobrego UX (user experience).

Więcej