Key Visual już nie wystarczy? Kilka słów o design systemach.
środa, 24.07.2024Obecnie marki mają przed sobą sporo wyzwań związanych ze swoją identyfikacją i budowaniem wizualnej tożsamości. Wiele kanałów komunikacji, jakimi dysponujemy, pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, ale niesie za sobą również ciężar dbania o spójność na wszystkich tych płaszczyznach. Jak sobie z tym poradzić?
Praca z kolorem w branży kreatywnej
środa, 15.02.2023Dlaczego kolory są tak istotne w kreacji wizerunku firmy? To proste! Kolor może nas zachęcić lub zniechęcić do poznania danej marki. Często zupełnie nieświadomie sięgamy po produkty z danej gamy kolorystycznej. Myślimy, że to my wybieramy produkt, a tak naprawdę to on swoim opakowaniem programuje nasze decyzje zakupowe. Dlatego warto wiedzieć, jakie znaczenie niosą za sobą poszczególne kolory, czy trendy mają realny wpływ na rynek produktowy i jak skutecznie wykorzystać psychologię kolorów do budowania swojej marki.
Projektowanie logo – jak powstaje dobre logo
środa, 27.01.2021Tworzenie logo to zwykle jeden z pierwszych etapów kreacji wizerunku marki. Tak naprawdę to od niego wszystko się zaczyna. W końcu dobry znak graficzny, to przede wszystkim dobre narzędzie komunikacyjne, realizujące cele wizerunkowe marki! I to właśnie wspomniane cele są kluczem do stworzenia odpowiedniego logo.
Poradnik o współpracy z agencją: analizujemy, planujemy, tworzymy…
piątek, 4.08.2017Dziś trochę o tym, jak w dużym skrócie wygląda praca nad projektami: stronami/sklepami WWW oraz identyfikacją wizualną. DO DZIEŁA!