Praca z kolorem w branży kreatywnej
środa, 15.02.2023Dlaczego kolory są tak istotne w kreacji wizerunku firmy? To proste! Kolor może nas zachęcić lub zniechęcić do poznania danej marki. Często zupełnie nieświadomie sięgamy po produkty z danej gamy kolorystycznej. Myślimy, że to my wybieramy produkt, a tak naprawdę to on swoim opakowaniem programuje nasze decyzje zakupowe. Dlatego warto wiedzieć, jakie znaczenie niosą za sobą poszczególne kolory, czy trendy mają realny wpływ na rynek produktowy i jak skutecznie wykorzystać psychologię kolorów do budowania swojej marki.
Projektowanie logo – jak powstaje dobre logo
środa, 27.01.2021Tworzenie logo to zwykle jeden z pierwszych etapów kreacji wizerunku marki. Tak naprawdę to od niego wszystko się zaczyna. W końcu dobry znak graficzny, to przede wszystkim dobre narzędzie komunikacyjne, realizujące cele wizerunkowe marki! I to właśnie wspomniane cele są kluczem do stworzenia odpowiedniego logo.
Poradnik o współpracy z agencją: analizujemy, planujemy, tworzymy…
piątek, 4.08.2017Dziś trochę o tym, jak w dużym skrócie wygląda praca nad projektami: stronami/sklepami WWW oraz identyfikacją wizualną. DO DZIEŁA!
Po Co Komu Feedback?
wtorek, 4.04.2017Jednym z najważniejszych elementów projektowania stron WWW jest feedback, czyli tzw. informacja zwrotna. W trakcie naszej wieloletniej współpracy z klientami, czasami spotykamy się z niechęcią do jej udzielenia. Jej przyczyny są różne, ale najczęściej wynikają z braku świadomości, jak istotną pełni rolę w procesie projektowania.