Newslettery / Mailingi / Katalogi sprzedażowe
Jak szybko i konkretnie dotrzeć do właściwej grupy odbiorców w Internecie? Jak utrzymywać pozytywne relacje z odbiorcami oraz jak skutecznie przeprowadzać tanim kosztem kampanie reklamowe?
Masowy przekaz? Kampanie Facebook? Google Ads?
Postaw na najtańszą, najpopularniejszą i najskuteczniejszą formę reklamową w Internecie…
E-MAIL MARKETING!
Jeżeli zależy Ci na utworzeniu i podtrzymywaniu więzi z odbiorcami, dzięki odpowiedniej personalizacji przekazu oraz na szybkiej sprzedaży – dobrze trafiłeś!
Nasza agencja reklamowa stworzy skrojoną pod Ciebie i Twoją markę strategię e-mail marketingową.
Mailing reklamowy to ta forma reklamy, obok której nie można przejść obojętnie!
Dlaczego?
Bo przecież większość z nas odwiedza swoja pocztę elektroniczną nawet kilka razy dziennie!
Jakie główne zalety ma kampania e-mail marketingu?
- Naprawdę małe koszty! Wysyłka mailingu, nawet dużej ilości wiadomości, jest niedroga i szybka.
- Od pomysłu na skuteczny mailing do jego wysłania – to zaledwie kilka godzin (a już na pewno – dzięki odpowiedniej agencji :)).
- Utworzenie dedykowanego przekazu, tak, aby osoba otwierająca wiadomość poczuła, że jest kierowana do niej bezpośrednio.
- Odpowiednia lista Klientów = tysiące osób, które w zaledwie kilka godzin zobaczą reklamę w mailingu!
- Bo na e-mail można… odpowiedzieć. Jest po prostu interaktywny!
- Można wszystko zmierzyć. Mierzalność mailingu to ogromna zaleta. Dokładnie wiesz co stało się z Twoją wiadomością, ile ich zostało wysłanych, kto je przeczytał, w co kliknął, czy dokonał zakupu itd.
Powiedz nam jakie są Twoje cele, a my dostosujemy komunikacje mailową!
Rodzaje e-mail marketingu:
- 1. Newsletter – idealny, gdy chcesz zbudować relację ze swoimi odbiorcami. Jeden, spójny projekt e-maila = kojarzenie go z Twoją marką = budowanie długofalowych relacji.
- 2. Katalogi sprzedażowe są dla Ciebie jeżeli pragniesz pokazać swoje produkty i nastawić się na sprzedaż.
- 3. Ogłoszenia to kupony, dodatkowe informacje. Minimalistyczne, szybkie i dokładne!
- 4. Informacyjne – w nich informujesz jakie działania aktualnie prowadzi Twoja firma.
- 5. E-maile transakcyjne odpowiednie, gdy np. osoby porzucają Twój koszyk. Taki e-mail jest natychmiastowo do tej osoby wysłany. I… może nakłoni ją do dokończenia transakcji? 🙂
- 6. Autorespondery – automatyczne e-maile.
Jak realizujemy działania e-mail marketingowe?
- * Ustalamy Twój cel i potrzeby dla zapewnienia najlepszych efektów prowadzonych kampanii.
- * Korzystamy z doświadczenia, wiedzy i odpowiednich narzędzi.
- * Zapewniamy rozwiązania mailingowe zgodnie z najnowszymi trendami.
- * Analizujemy! I następnie – optymalizujemy działania.
nasze realizacje
Skontaktuj się z nami
Poczytaj więcej o marketingu internetowym
Key Visual już nie wystarczy? Kilka słów o design systemach.
środa, 24.07.2024Obecnie marki mają przed sobą sporo wyzwań związanych ze swoją identyfikacją i budowaniem wizualnej tożsamości. Wiele kanałów komunikacji, jakimi dysponujemy, pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, ale niesie za sobą również ciężar dbania o spójność na wszystkich tych płaszczyznach. Jak sobie z tym poradzić?
Portfolio: Universe Ventures – Dla Frankowicza
poniedziałek, 17.04.2023Z Lex Studio Sp. z o.o. współpracowaliśmy 2,5 roku. Firma zajmująca się pomocą prawną dla frankowiczów, zgłosiła się do naszej agencji, ponieważ potrzebowała wsparcia w promocji swoich usług w Internecie. Nasza współpraca objęła działania w obrębie platformy Facebook. Choć tematyka z zakresu prawa i finansów nie należała do najłatwiejszych, a dotarcie do specyficznej grupy odbiorców stanowiło niemałe wyzwanie, efekt naszej współpracy okazał się niezwykle owocny!
Case Study SEO – efektywność projektu F-GAZY
wtorek, 28.03.2023Wbrew pozorom SEO i kosmos mają ze sobą wiele wspólnego. Nie da się wyruszyć w kosmos i sięgnąć gwiazd ot tak, z dnia na dzień. SEO to - podobnie, jak kosmiczna ekspedycja - wieloetapowy proces. Proces, który ma na celu poprawę widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Firma F-Gazy.com.pl postanowiła wyruszyć z nami w tę międzyplanetarną podróż! Jak udała się ta wyprawa? Zobaczcie sami - odpowiedź znajdziecie w naszym artykule.
Dlaczego warto oddać prowadzenie mediów społecznościowych profesjonalnej agencji?
poniedziałek, 27.02.2023Przemyślana strategia komunikacji oraz systematyczna optymalizacja kampanii reklamowych to klucz do skutecznych działań w social mediach. Jednak nie każda firma chce lub może pozwolić sobie na samodzielnie prowadzenie swoich kanałów społecznościowych. Wtedy z pomocą przychodzi zewnętrzna agencja, taka jak nasza :)
"Fachowe podejście, ciekawe, kreatywne pomysły, współpraca i usługa na najwyższym poziomie – to rzeczy, które mocno wyróżniają firmę."
Jakub Ligarski - właściciel Clinica Uśmiechu
"Firma Adencja wykonała dla nas sklep internetowy a także prowadzi dla nas kampanię rozwojowo-promocyjną . Trafiliśmy do Adencji dzięki poleceniu znajomego i chyba lepiej nie mogliśmy trafić!"
zespół Best For Home