Newslettery / Mailingi / Katalogi sprzedażowe

Jak szybko i konkretnie dotrzeć do właściwej grupy odbiorców w Internecie? Jak utrzymywać pozytywne relacje z odbiorcami oraz jak skutecznie przeprowadzać tanim kosztem kampanie reklamowe?

Masowy przekaz? Kampanie Facebook? Google Ads?

Postaw na najtańszą, najpopularniejszą i najskuteczniejszą formę reklamową w Internecie…

E-MAIL MARKETING!

Jeżeli zależy Ci na utworzeniu i podtrzymywaniu więzi z odbiorcami, dzięki odpowiedniej personalizacji przekazu oraz na szybkiej sprzedaży – dobrze trafiłeś!

Nasza agencja reklamowa stworzy skrojoną pod Ciebie i Twoją markę strategię e-mail marketingową.

Mailing reklamowy to ta forma reklamy, obok której nie można przejść obojętnie!

Dlaczego?

Bo przecież większość z nas odwiedza swoja pocztę elektroniczną nawet kilka razy dziennie!

Jakie główne zalety ma kampania e-mail marketingu?

  • Naprawdę małe koszty! Wysyłka mailingu, nawet dużej ilości wiadomości, jest niedroga i szybka.
  • Od pomysłu na skuteczny mailing do jego wysłania – to zaledwie kilka godzin (a już na pewno – dzięki odpowiedniej agencji :)).
  • Utworzenie dedykowanego przekazu, tak, aby osoba otwierająca wiadomość poczuła, że jest kierowana do niej bezpośrednio.
  • Odpowiednia lista Klientów = tysiące osób, które w zaledwie kilka godzin zobaczą reklamę w mailingu!
  • Bo na e-mail można… odpowiedzieć. Jest po prostu interaktywny!
  • Można wszystko zmierzyć. Mierzalność mailingu to ogromna zaleta. Dokładnie wiesz co stało się z Twoją wiadomością, ile ich zostało wysłanych, kto je przeczytał, w co kliknął, czy dokonał zakupu itd.

Powiedz nam jakie są Twoje cele, a my dostosujemy komunikacje mailową!

Rodzaje e-mail marketingu:

  • 1. Newsletter – idealny, gdy chcesz zbudować relację ze swoimi odbiorcami. Jeden, spójny projekt e-maila = kojarzenie go z Twoją marką = budowanie długofalowych relacji.
  • 2. Katalogi sprzedażowe są dla Ciebie jeżeli pragniesz pokazać swoje produkty i nastawić się na sprzedaż.
  • 3. Ogłoszenia to kupony, dodatkowe informacje. Minimalistyczne, szybkie i dokładne!
  • 4. Informacyjne – w nich informujesz jakie działania aktualnie prowadzi Twoja firma.
  • 5. E-maile transakcyjne odpowiednie, gdy np. osoby porzucają Twój koszyk. Taki e-mail jest natychmiastowo do tej osoby wysłany. I… może nakłoni ją do dokończenia transakcji? 🙂
  • 6. Autorespondery – automatyczne e-maile.
adencja

Jak realizujemy działania e-mail marketingowe?

  • * Ustalamy Twój cel i potrzeby dla zapewnienia najlepszych efektów prowadzonych kampanii.
  • * Korzystamy z doświadczenia, wiedzy i odpowiednich narzędzi.
  • * Zapewniamy rozwiązania mailingowe zgodnie z najnowszymi trendami.
  • * Analizujemy! I następnie – optymalizujemy działania.

nasze realizacje

Clinica Uśmiechu

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej

ITwiz

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej

Best For Home

identyfikacjamarketingrealizacjesklepy WWW

Więcej

"Fachowe podejście, ciekawe, kreatywne pomysły, współpraca i usługa na najwyższym poziomie – to rzeczy, które mocno wyróżniają firmę."

Jakub Ligarski - właściciel Clinica Uśmiechu

"Firma Adencja wykonała dla nas sklep internetowy a także prowadzi dla nas kampanię rozwojowo-promocyjną . Trafiliśmy do Adencji dzięki poleceniu znajomego i chyba lepiej nie mogliśmy trafić!"

zespół Best For Home
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Wypełnij BRIEF

Z nami zrealizujesz skuteczny e-mail marketing!

biuro@adencja.pl

+48 660 685 064

Poczytaj więcej o marketingu internetowym

Case Study: Facebook Ads – Dla Frankowicza

środa, 20.07.2022

Czy na Facebooku ma szansę firma z branży prawniczej? Czy ludzie szukają pomocy prawnej w mediach społecznościowych? Czy Facebook może pomóc w realizacji celów biznesowych kancelarii prawniczej i w realny sposób przyczynić się do jej rozwoju? Niech odpowiedzią będzie nasze Case Study!

Więcej

Zasada lubienia i sympatii a wpływ na decyzje zakupowe

środa, 20.04.2022

Czy zastanawiałaś/eś się kiedyś, jak to czy kogoś lubisz, czy nie oddziałuje na Twoje wybory życiowe? Czy fakt, że darzysz kogoś pozytywnym uczuciem może przekonać Cię do podjęcia takich, a nie innych kroków? A w końcu, czy sympatia do marki, konkretnego influencera lub właściciela firmy może faktycznie wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?

Więcej

Tagline’y – czym są i do czego służą? Teoria i przykłady

poniedziałek, 14.03.2022

Spotykamy się z nimi praktycznie codziennie: bardzo często to pierwsze skojarzenie, które pojawia się, gdy myślimy o marce. Tagline’y, bo o nich tutaj mowa, to hasła które doskonale określają charakter marki i nierzadko swobodnie funkcjonują również poza jej nazwą. Czym właściwie jest tagline? Do czego służy?

Więcej

Nie ma fal, jest sukces. Case Study Google Ads.

wtorek, 21.09.2021

Czy istnieje branża bardziej dynamiczna niż sektor turystyki? Sezonowość, pory roku, pogoda, zmieniające się trendy w podróżowaniu, tworzące się co roku firmy i nowe miejsca noclegowe, morze ofert promocyjnych - wszystkie te czynniki pokazują, jak złożone jest to wyzwanie marketingowe.

Więcej