Newslettery / Mailingi / Katalogi sprzedażowe

Jak szybko i konkretnie dotrzeć do właściwej grupy odbiorców w Internecie? Jak utrzymywać pozytywne relacje z odbiorcami oraz jak skutecznie przeprowadzać tanim kosztem kampanie reklamowe?

Masowy przekaz? Kampanie Facebook? Google Ads?

Postaw na najtańszą, najpopularniejszą i najskuteczniejszą formę reklamową w Internecie…

E-MAIL MARKETING!

Jeżeli zależy Ci na utworzeniu i podtrzymywaniu więzi z odbiorcami, dzięki odpowiedniej personalizacji przekazu oraz na szybkiej sprzedaży – dobrze trafiłeś!

Nasza agencja reklamowa stworzy skrojoną pod Ciebie i Twoją markę strategię e-mail marketingową.

Mailing reklamowy to ta forma reklamy, obok której nie można przejść obojętnie!

Dlaczego?

Bo przecież większość z nas odwiedza swoja pocztę elektroniczną nawet kilka razy dziennie!

Jakie główne zalety ma kampania e-mail marketingu?

  • Naprawdę małe koszty! Wysyłka mailingu, nawet dużej ilości wiadomości, jest niedroga i szybka.
  • Od pomysłu na skuteczny mailing do jego wysłania – to zaledwie kilka godzin (a już na pewno – dzięki odpowiedniej agencji :)).
  • Utworzenie dedykowanego przekazu, tak, aby osoba otwierająca wiadomość poczuła, że jest kierowana do niej bezpośrednio.
  • Odpowiednia lista Klientów = tysiące osób, które w zaledwie kilka godzin zobaczą reklamę w mailingu!
  • Bo na e-mail można… odpowiedzieć. Jest po prostu interaktywny!
  • Można wszystko zmierzyć. Mierzalność mailingu to ogromna zaleta. Dokładnie wiesz co stało się z Twoją wiadomością, ile ich zostało wysłanych, kto je przeczytał, w co kliknął, czy dokonał zakupu itd.

Powiedz nam jakie są Twoje cele, a my dostosujemy komunikacje mailową!

Rodzaje e-mail marketingu:

  • 1. Newsletter – idealny, gdy chcesz zbudować relację ze swoimi odbiorcami. Jeden, spójny projekt e-maila = kojarzenie go z Twoją marką = budowanie długofalowych relacji.
  • 2. Katalogi sprzedażowe są dla Ciebie jeżeli pragniesz pokazać swoje produkty i nastawić się na sprzedaż.
  • 3. Ogłoszenia to kupony, dodatkowe informacje. Minimalistyczne, szybkie i dokładne!
  • 4. Informacyjne – w nich informujesz jakie działania aktualnie prowadzi Twoja firma.
  • 5. E-maile transakcyjne odpowiednie, gdy np. osoby porzucają Twój koszyk. Taki e-mail jest natychmiastowo do tej osoby wysłany. I… może nakłoni ją do dokończenia transakcji? 🙂
  • 6. Autorespondery – automatyczne e-maile.
adencja

Jak realizujemy działania e-mail marketingowe?

  • * Ustalamy Twój cel i potrzeby dla zapewnienia najlepszych efektów prowadzonych kampanii.
  • * Korzystamy z doświadczenia, wiedzy i odpowiednich narzędzi.
  • * Zapewniamy rozwiązania mailingowe zgodnie z najnowszymi trendami.
  • * Analizujemy! I następnie – optymalizujemy działania.

nasze realizacje

EIP Group

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej

Best For Home

identyfikacjamarketingrealizacjesklepy WWW

Więcej

Clinica Uśmiechu

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej

"Fachowe podejście, ciekawe, kreatywne pomysły, współpraca i usługa na najwyższym poziomie – to rzeczy, które mocno wyróżniają firmę."

Jakub Ligarski - właściciel Clinica Uśmiechu

"Firma Adencja wykonała dla nas sklep internetowy a także prowadzi dla nas kampanię rozwojowo-promocyjną . Trafiliśmy do Adencji dzięki poleceniu znajomego i chyba lepiej nie mogliśmy trafić!"

zespół Best For Home
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami

Wypełnij BRIEF

Z nami zrealizujesz skuteczny e-mail marketing!

biuro@adencja.pl

+48 660 685 064

Poczytaj więcej o marketingu internetowym

Jak prawidłowo organizować konkursy na Facebooku i Instagramie?

poniedziałek, 24.10.2022

Jak w prawidłowy i ciekawy sposób przeprowadzić konkurs na Facebooku oraz Instagramie? To połączenie podstawowej, ale jednocześnie obligatoryjnej wiedzy, którą powinien posiadać każdy organizator oraz zbiór kilku przykładów, które - być może - będą stanowić źródło Waszych inspiracji. Nie zabraknie też ciekawostki. ;)

Więcej

Case Study: Facebook Ads – Dla Frankowicza

środa, 20.07.2022

Czy na Facebooku ma szansę firma z branży prawniczej? Czy ludzie szukają pomocy prawnej w mediach społecznościowych? Czy Facebook może pomóc w realizacji celów biznesowych kancelarii prawniczej i w realny sposób przyczynić się do jej rozwoju? Niech odpowiedzią będzie nasze Case Study!

Więcej

Zasada lubienia i sympatii a wpływ na decyzje zakupowe

środa, 20.04.2022

Czy zastanawiałaś/eś się kiedyś, jak to czy kogoś lubisz, czy nie oddziałuje na Twoje wybory życiowe? Czy fakt, że darzysz kogoś pozytywnym uczuciem może przekonać Cię do podjęcia takich, a nie innych kroków? A w końcu, czy sympatia do marki, konkretnego influencera lub właściciela firmy może faktycznie wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?

Więcej

Tagline’y – czym są i do czego służą? Teoria i przykłady

poniedziałek, 14.03.2022

Spotykamy się z nimi praktycznie codziennie: bardzo często to pierwsze skojarzenie, które pojawia się, gdy myślimy o marce. Tagline’y, bo o nich tutaj mowa, to hasła które doskonale określają charakter marki i nierzadko swobodnie funkcjonują również poza jej nazwą. Czym właściwie jest tagline? Do czego służy?

Więcej