Data

27.02.2023

Autor wpisu

Aneta Laskowska-Pala

Aneta Laskowska-Pala

Kanały społecznościowe to potężne narzędzie marketingowe, które stwarza możliwość budowania pozytywnego i spójnego wizerunku marki, umożliwia łatwą komunikację z Klientami, ale również stanowi realne wsparcie w sprzedaży produktów i usług.

Przemyślana strategia komunikacji oraz systematyczna optymalizacja kampanii reklamowych to klucz do skutecznych działań w social mediach. Jednak nie każda firma chce lub może pozwolić sobie na samodzielnie prowadzenie swoich kanałów społecznościowych. Wtedy z pomocą przychodzi zewnętrzna agencja, taka jak Adencja.

DLACZEGO WARTO ZLECIĆ PROWADZENIE SOCIAL MEDIÓW WYKWALIFIKOWANEJ AGENCJI?

ZYSKUJESZ CZAS

Samodzielne prowadzenie swoich kont w social mediach nie zawsze będzie efektywne. Wymaga odpowiedniej ilości czasu, zaangażowania, narzędzi i nierzadko łączenia obowiązków kilku różnych specjalistów. Prowadząc własny biznes trudno to pogodzić. Doskonale to rozumiemy i dlatego wychodzimy naprzeciw z naszą ofertą na profesjonalne prowadzenie mediów społecznościowych. Oddając obsługę swoich firmowych kont w social mediach profesjonalnej agencji, zyskujesz więcej czasu na zarządzanie swoją firmą! Mówisz o swoich potrzebach, a cel realizuje się „sam” (tzn. przez agencyjny zespół 😉 ).

DOSTĘP DO PROFESJONALISTÓW

Stawiając na agencję, stawiasz na know how specjalistów, którzy dobrze znają aktualne trendy i mechanizmy niezbędne do osiągnięcia sukcesu. To osoby, które miały możliwość rozwijania kont w wielu różnych branżach. Mają ogromną wiedzę i doświadczenie. Dzięki temu, zyskujesz dostęp do wielu ciekawych i nieszablonowych pomysłów, również tych zaczerpniętych z innych branż, które mogą pozytywnie wpłynąć na rozwój Twojej marki.

ŚWIEŻE SPOJRZENIE NA TWÓJ BIZNES

Zlecając prowadzenie swoich mediów społecznościowych agencji, zyskujesz świeże spojrzenie na swój biznes. Osoba z zewnątrz nierzadko zauważy więcej niż ktoś, kto w tym biznesie jest na co dzień. Agencja podpowie Ci też najlepsze rozwiązania i przygotuje zbiór najlepszych praktyk, które pomogą w realizacji Twojego celu.

KOMPLEKSOWE WSPARCIE

Współpracując z agencją zyskujesz kompleksowe wsparcie swojego biznesu – działania agencji są kompletne i wieloaspektowe. Zespół zajmuje się nie tylko prowadzeniem Twojego firmowego profilu pod względem merytorycznym, jak i wizualnym, ale również przygotowuje kampanie reklamowe i czuwa nad ich właściwą optymalizacją. Agencja dba o to, aby treści, które pojawiają się na Twoim profilu były zgodne z regulaminem platformy. Bez problemu też poradzi sobie z takimi kwestiami, jak: odpowiedni dobór grupy docelowej do kampanii reklamowej, moderacja komentarzy, czy podmiana grafiki w opublikowanym poście. W przypadku problemów z kontem jest też w stałym kontakcie z supportem Facebooka. Co więcej, u nas, w Adencji zyskujesz również dostęp do kompleksowego wsparcia swoich działań marketingowych! Jeśli tylko chcesz, możemy zaprojektować dla Ciebie stronę internetową (np. Landing Page pod konkretną akcję promocyjną), świadczyć usługi pozycjonowania czy poprowadzić Twoją kampanię Google Ads.

DOSTĘP DO RAPORTÓW

Zwracając się do agencji masz dostęp do comiesięcznych raportów, w których otrzymujesz kompletną informację na temat postępów kampanii. Dodatkowo na bieżąco jesteś informowany o wszystkich kluczowych kwestiach związanych z prowadzonymi działaniami. Tak, jak w każdej współpracy i tutaj bardzo ważna jest komunikacja, w tym również feedback – informacja zwrotna, którą Klient komunikuje wraz z pojawieniem się jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości (co mu się podoba, do czego ma zastrzeżenia, w jakim kierunku chce rozwijać, etc.). To bardzo ważny aspekt współpracy z agencją, o którym warto pamiętać.

Dlaczego agencja Social Media?

KONTO FIRMOWE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH – TO SIĘ OPŁACA!

Profile w social mediach stanowią swoistą wizytówkę firmy. To jedne z pierwszych miejsc, do którego zaglądamy chcąc dowiedzieć się czegoś więcej o firmie. Wchodzimy na profil marki, aby trochę lepiej ją poznać, przeglądamy ofertę, czytamy opinie. Nierzadko kontaktujemy się z nią za pośrednictwem prywatnej wiadomości. Profesjonalne prowadzenie profilu w mediach społecznościowych pozwala ugruntować markę na rynku. Daje możliwość wybicia się na tle konkurencji i zbudowania wokół niej silnej oraz zaangażowanej społeczności. Prowadząc profile naszych Klientów, widzimy że to faktycznie działa. 🙂

Dla marki CO2Art prowadzimy dwa kanały społecznościowe – na Facebooku oraz Instagramie. Wokół obydwu profili zgromadziła się spora grupa użytkowników, która żywo reaguje i angażuje się w publikowane treści. Dla nich konto CO2Art to coś więcej niż profil marki, to miejsce, gdzie mogą znaleźć przydatne informacje z dziedziny akwarystyki, cenne wskazówki i porady dotyczące pielęgnacji ich akwarium, ale również inspiracje i kontakt z takimi samymi pasjonatami, jak oni. W wyniku naszych działań, treści publikowane na profilu: CO2Art_US docierają miesięcznie do ponad 100 tysięcy użytkowników na Facebooku i kilkudziesięciu tysięcy użytkowników na Instagramie.

Prowadzenie profilu FB - agencja Social Media

Ogromną rolę w mediach społecznościowych odgrywa również możliwość bezpośredniego kontaktu z marką. Messenger pozwala wzmacniać relacje z Klientami – daje możliwość na indywidualny kontakt i umożliwia udzielenie natychmiastowego wsparcia.

Jak wynika z przeprowadzonych badań, Konsumenci są o 53% bardziej skłonni do zakupu od marki, z którą mogą skontaktować za pośrednictwem komunikatora Facebooka (źródło: https://www.facebook.com/business/goals/add-live-chat-to-website-with-messenger).

Dostrzegamy to również w naszych działaniach. W prywatnej skrzynce Messenger lokalnego gabinetu dentystycznego Clinica Uśmiechu, którego działania na Facebooku prowadzimy, systematycznie przewijają się wiadomości od Pacjentów potrzebujących wsparcia z zakresu stomatologii, w tym m.in.: zapytania o aktualną ofertę, wykonanie zdjęcia RTG, potwierdzenia daty/godziny wizyty lub w sprawie pilnej konsultacji stomatologicznej w ramach dyżurów weekendowych. Profil w mediach społecznościowych stanowi spójną całość i niejako uzupełnienie strony internetowej. Jest również naturalną platformą do kontaktu z gabinetem. Więcej na temat naszych działań w ramach tej współpracy przeczytasz w naszym case study.

Social Media - postaw na spójny wizerunek

Social media typu Facebook czy Instagram to również doskonałe wsparcie sprzedaży. Mamy szansę dotarcia do milionów użytkowników o określonych zainteresowaniach i zachowaniach. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności, możemy skupić się tutaj na sprzedaży konkretnych produktów lub na pozyskiwaniu kontaktów.

Działania sprzedażowe dla marki CO2Art – sklep z regulatorami i akcesoriami CO2

Kampanie dla CO2Art to działania prowadzone na trudnym, amerykańskim rynku ze ściśle określoną grupą docelową, gdzie średni koszt za konwersję na tym rynku wynosi średnio 160 zł/dzień. W naszych kampaniach stawki te są zdecydowanie bardziej atrakcyjne, a średni koszt zakupu wynosi 54 zł / zakup, gdzie najniższa stawka to 26,90 zł za zakup!

Social Media - kampania FB Ads sprzedaż

Kampanie na kontakty dla Aria Development – firma deweloperska

Jedną z kampanii jaką prowadzimy dla Aria Develompent jest kampania na kontakty, której celem jest pozyskanie jak największej liczby jakościowych leadów. W kampanii, pomimo narzuconej przez Facebook kategorii: nieruchomości, osiągamy doskonałe wyniki! Średnia cena za kontakt to 23,50 zł!

Social Media - kampania FB Ads leady
Po ostatnich optymalizacjach, stawka w kampanii na kontakty osiąga jeszcze lepsze wyniki – w styczniu średnia stawka za lead’a wyniosła 18,64 zł.

Oddając media społecznościowe swojej firmy w ręce profesjonalnej agencji możesz wiele zyskać. Dzięki przemyślanej komunikacji i właściwym działaniom reklamowym docierasz do swoich odbiorców, budujesz pozytywny wizerunek swojej marki, wzmacniasz jej świadomość na rynku oraz otrzymujesz realne wsparcie w sprzedaży swoich produktów i usług. Zyskujesz zaufanego partnera, którego głównym celem jest wsparcie rozwoju Twojej marki w mediach społecznościowych.


 

Prowadzimy skuteczne i efektywne konta w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz, aby Twoja firma się rozwijała, skontaktuj się z nami! Pomożemy rozwinąć Twój biznes w Socialach!

Wypełnij nasz brief, a skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 24h i porozmawiamy o Twoim biznesie oraz jego potrzebach w zakresie social mediów.

Agencja Social Media

A jeśli wolisz porozmawiać, to wystarczy, że napiszesz nam maila ze swoimi danymi na adres biuro@adencja.pl lub po prostu zadzwonisz: +48 660 685 064.