Klient

Clinica Uśmiechu

Data

trwająca współpraca od roku 2016

Zakres prac

[WordPress, RWD, SpeedPage, MobileFriendly, optymalizacja pod SEO, pakiet grafik/bannerów, bieżąca administracja i rozwój strony]


[kampanie Google Ads, pozycjonowanie SEO, Social Media – strategia komunikacji + kompleksowa obsługa profilu Facebook wraz z kampaniami reklamowymi]

UNIVERSE VENTURES

Realizacja obsługi z zakresu marketingu internetowego dla Clinica Uśmiechu Jakub Ligarski

1. Kto nas wysłał na misję?

Clinica Uśmiechu to lokalna firma, miesząca się w samym centrum Tarnowskich Gór. Właściciel, Pan Jakub, założył ją w 2011 roku i od tego czasu dokłada wszelkich starań, by skutecznie rozwijać działalność. Gabinet stomatologiczny oferuje swoim klientom szeroki zakres usług stomatologicznych od protetyki, endodoncji mikroskopowej, przez ortodoncję, implantologię, aż po stomatologię estetyczną oraz wiele innych. Clinica Uśmiechu realizuje usługi zarówno dla dorosłych, jak i dla najmłodszych. Dzięki profesjonalnemu podejściu oraz sercu włożonemu w wykonywaną pracę, Pan Jakub oraz jego zespół, szybko zdobyli rzeszę zadowolonych pacjentów.

2. Cel naszej misji?

Pan Jakub trafił do nas z rekomendacji w kwietniu 2016 roku! I od tego czasu nasza współpraca trwa nieprzerwanie! Klient przyznał, że Clinica Uśmiechu, rozpoczęła prowadzenie profilu na Facebook’u, ale potrzebuje w tym temacie wsparcia. Nasz cel był jasny, ale i wymagający najwyższych lotów! Chcieliśmy zwiększyć świadomość pacjentów dotyczącą zdrowia i higieny jamy ustnej, jednocześnie budując ciekawy, pozytywny i profesjonalny wizerunek gabinetu stomatologicznego.
Od tego czasu prowadzimy stale profil na Facebook’u, obejmuje to pełen zakres prac: strategię komunikacji na FB, kompleksowe prowadzenie profilu na Facebooku wraz z kampanią FB Ads, przygotowanie postów, interakcję z fanami, promowanie lokalne firmy. Zajmujemy się również pozycjonowaniem strony WWW (SEO) oraz regularnie tworzymy kampanie marketingowe na Facebook Ads oraz Google Ads, dzięki której Clinica Uśmiechu staje się numerem jeden w swojej branży na obszarze działania gabinetu (Tarnowskie Góry oraz okolice). Podjęliśmy się także realizacji delikatnego redesignu obejmującego stronę internetową, a także aktualizujemy i administrujemy stronę WWW, zarówno w zakresie treści, jak i grafik, które się na niej znajdują.

3. Jaki charakter miała nasza podróż?

Naszą ekspedycję rozpoczęliśmy od omówienia specyfiki branży stomatologicznej. Wyznaczyliśmy cele, jakie chcemy osiągnąć i zabraliśmy się do działania. Chodziło nie tylko o samo przygotowywanie postów na FB, ale także wyznaczenie strategii, spójną i dedykowaną komunikację, szybkość reakcji oraz lokalne promowanie. Podczas pierwszego spotkania okazało się, że nasz nowy Klient działa sprawnie, jest bardzo konkretny i tego samego oczekuje od nas. Efekt naszej współpracy przerósł nasze oczekiwania – po prostu wystrzelił nas w kosmos! Dzięki automatyzacji pewnych procesów marketingowych wzmacnialiśmy więzi z odbiorcami na FB, a odpowiednio prowadzone kampanie Google Ads zwiększyły zasięg, rozpoznawalność marki oraz pozyskały nowych Klientów. Potwierdzeniem naszych działań jest referencja, którą otrzymaliśmy od Pana Jakuba.

4. Dlaczego udaliśmy się w tę kosmiczną podróż?

Nie od dziś wiadomo, że promocja w Internecie to w obecnych czasach jeden z podstawowych motorów napędowych marki. Bez względu na to czy jest to produkt czy usługa – biznes musi się rozwijać. I z takiego też założenia wyszedł Pan Jakub. Pomogliśmy naszemu klientowi zdecydować, jakie działania marketingowe będą dla niego najlepsze i przyniosą realne zyski. Preferujemy prostotę rozwiązań i funkcjonalność – stosujemy formaty przejrzyste i proste w obsłudze – zarówno jeżeli chodzi o tworzenie stron WWW, jak i o cały szeroko pojęty marketing internetowy. I to właśnie był nasz początkowy „mały krok dla człowieka, a wielki dla ludzkości” (czytaj „dla Pana Jakuba”).

5. Co nas spotkało po drodze?

Rozmawiamy. Kreujemy. Tworzymy. Testujemy. Analizujemy. Sprawdzamy. Zmieniamy. I znowu testujemy! Innymi słowy żyjemy życiem firmy, dla której prowadzimy działania! Tak w skrócie wygląda nasza misja. Zawsze zaczynamy od rozmowy z klientem, aby dowiedzieć się, kto jest jego odbiorcą. Następnie korzystając z naszego doświadczenia proponujemy działania, które naszym zdaniem doprowadzą do pozyskania odpowiednich rezultatów. Wybraliśmy najskuteczniejsze kanały (działania) dostępne w dzisiejszym marketingu internetowym.

Rekomendujemy firmę Adencja – agencja interaktywna jako rzetelnego, godnego zaufania i zaangażowanego we współpracę partnera. Fachowe podejście, ciekawe, kreatywne pomysły, współpraca i usługa na najwyższym poziomie – to rzeczy, które mocno wyróżniają firmę.

Jakub Ligarski - właściciel

Nasze działania marketingowe

Dzięki kompleksowemu opracowywaniu strategi content marketingowej, wraz z audytem strony i analizą działań konkurencyjnych podmiotów na lokalnym rynku stworzyliśmy w pełni efektywny marketing internetowy. Na FB codziennie przygotowujemy zróżnicowane treści edukacyjne dotyczące profilaktyki stomatologicznej i higieny, wchodzimy w interakcje z fanami, tworzymy reklamy FB Ads z odpowiednim targetem. Biorąc pod uwagę fakt, że Clinica Uśmiechu to firma osadzona bardzo mocno lokalnie, działająca stricte w mieście Tarnowskie Góry (liczba mieszkańców 60 889 /dane z 2012r./), w mocno konkurencyjnej branży (w Tarnowskich Górach jest ponad 30 gabinetów stomatologicznych), osiągane wyniki w mediach społecznościowych są naprawdę REWELACYJNE!

Case Study Facebook

Po wielu rozmowach udało nam się określić cele oraz uzgodnić plan aktywności, na podstawie którego opracowaliśmy strategię długofalowego działania. Rezultat? Spójna, składająca się na całościowy wizerunek marki strategia komunikacji.
Poniżej dane z 2016 i 2017 roku.

Google Ads i nasze stałe działania

Na Google Ads zdobywamy coraz to nowych pacjentów. To wszystko złożyło się na stworzenie odpowiedniej bazy odbiorców – fanów gabinetu stomatologicznego Pana Jakuba. Najważniejszą sprawą w przypadku AdWords jest oczywiście mierzenie konwersji i jej optymalizacja. My, w poniższym przypadku, podjęliśmy decyzję, że skuteczność kampanii będziemy mierzyć za pomocą połączeń telefonicznych. Wdrożenie odpowiednich kodów wraz z konfiguracją konta AdWords, dało nam możliwość analizy ilość, a także jakości połączeń (odebrane/nieodebrane, czas trwania połączenia).
Poniżej dane z jednej z prowadzonych kampanii.

skontaktuj się z nami
teraz Twoja kolej

Wypełnij BRIEF

Rozwiń z nami swoją firmę w Internecie.
Wypełnij brief, aby otrzymać
dopasowaną ofertę!

podobne realizacje
zobacz również

Best For Home

identyfikacjamarketingrealizacjesklepy WWW

Więcej

OW Wrzos

marketingrealizacjestrony WWW

Więcej