Nie ma fal, jest sukces. Case Study Google Ads.

wtorek, 21.09.2021

Czy istnieje branża bardziej dynamiczna niż sektor turystyki? Sezonowość, pory roku, pogoda, zmieniające się trendy w podróżowaniu, tworzące się co roku firmy i nowe miejsca noclegowe, morze ofert promocyjnych - wszystkie te czynniki pokazują, jak złożone jest to wyzwanie marketingowe.

Więcej

Case Study: SEO dla SEP-Uprawnienia.com.pl

środa, 14.04.2021

SEO (w dużym skrócie, bez teorii) to kanał marketingowy, który powinien zaliczany być do kanałów długofalowych, gdzie świadome budowanie strategii i jej realizacja „nie spadają” z drzewa. Są przemyślane, mają założenia i fundamenty oraz solidnie wznoszą się ku górze. Jak dobrze budowany dom.

Więcej

Jak skutecznie sprzedawać wykorzystując Social media, czyli… protipy o Social Sellingu.

środa, 24.03.2021

SOCIAL SELLING to metoda, która miękko podchodzi do procesu sprzedaży. Cel jest jeden – nieszybko, nieagresywnie, acz trwale, długodystansowo i delikatnie. Taka ma być właśnie relacja marka-klient. Tutaj liczy się indywidualne podejście, zrozumienie potrzeb, dopasowanie komunikatu do odbiorcy, wybranie odpowiednich narzędzi do swoich działań.

Więcej

Projektowanie logo – jak powstaje dobre logo

środa, 27.01.2021

Tworzenie logo to zwykle jeden z pierwszych etapów kreacji wizerunku marki. Tak naprawdę to od niego wszystko się zaczyna. W końcu dobry znak graficzny, to przede wszystkim dobre narzędzie komunikacyjne, realizujące cele wizerunkowe marki! I to właśnie wspomniane cele są kluczem do stworzenia odpowiedniego logo.

Więcej