Case Study: Social Media dla Clinica Uśmiechu

niedziela, 11.06.2017

Po wielu rozmowach udało nam się określić cele oraz uzgodnić plan aktywności, na podstawie którego opracowaliśmy strategię długofalowego działania. Rezultat? Zobaczcie poniższe infografiki.

Więcej

Po Co Komu Feedback?

wtorek, 4.04.2017

Jednym z najważniejszych elementów projektowania stron WWW jest feedback, czyli tzw. informacja zwrotna. W trakcie naszej wieloletniej współpracy z klientami, czasami spotykamy się z niechęcią do jej udzielenia. Jej przyczyny są różne, ale najczęściej wynikają z braku świadomości, jak istotną pełni rolę w procesie projektowania.

Więcej

Marketing a’la ŻanPan!

poniedziałek, 5.12.2016

Kierowniku! Szefie! Mecenasie! Każdy z nas słyszał takie zawołanie niejeden raz. Najczęściej na parkingach, trochę rzadziej na ruchliwych ulicach, czasami też w sytuacjach niecodziennych, jak chociażby na skrzyżowaniu ze światłami.

Więcej

Poradnik: Jak pozyskiwać Klientów?

wtorek, 13.09.2016

Każdy przedsiębiorca chciałby znaleźć złoty środek na to, jak pozyskiwać nowych Klientów. Czy właśnie nie o to chodzi w biznesie – żeby zwiększyć zyski? Zajrzyj do naszej infografiki i zobacz, dlaczego Twój biznes nie funkcjonuje jeszcze w taki sposób, jak byś tego sobie życzył, a także - co możesz z tym zrobić!

Więcej