Praca z kolorem w branży kreatywnej
środa, 15.02.2023Dlaczego kolory są tak istotne w kreacji wizerunku firmy? To proste! Kolor może nas zachęcić lub zniechęcić do poznania danej marki. Często zupełnie nieświadomie sięgamy po produkty z danej gamy kolorystycznej. Myślimy, że to my wybieramy produkt, a tak naprawdę to on swoim opakowaniem programuje nasze decyzje zakupowe. Dlatego warto wiedzieć, jakie znaczenie niosą za sobą poszczególne kolory, czy trendy mają realny wpływ na rynek produktowy i jak skutecznie wykorzystać psychologię kolorów do budowania swojej marki.
Case Study: Google Ads dla CO2Art
poniedziałek, 12.12.2022Z CO2Art współpracujemy od lutego 2022 roku prowadząc dla marki szereg działań z dziedziny marketingu internetowego w tym również z zakresu obsługi i prowadzenia kampanii Google Ads na rynek amerykański. Podejmując współpracę z marką obraliśmy kilka celów, w tym m.in. cel główny - podniesienie wyniku wartości przychodów z zachowaniem odpowiedniego stosunku kosztów (ROAS). Przeczytaj nasze case study i zobacz, w jaki sposób zrealizowaliśmy nasze założenia oraz jakie wyniki osiągnęły prowadzone przez nas kampanie!
Jak prawidłowo organizować konkursy na Facebooku i Instagramie?
poniedziałek, 24.10.2022Jak w prawidłowy i ciekawy sposób przeprowadzić konkurs na Facebooku oraz Instagramie? To połączenie podstawowej, ale jednocześnie obligatoryjnej wiedzy, którą powinien posiadać każdy organizator oraz zbiór kilku przykładów, które - być może - będą stanowić źródło Waszych inspiracji. Nie zabraknie też ciekawostki. ;)
Case Study: Facebook Ads – Dla Frankowicza
środa, 20.07.2022Czy na Facebooku ma szansę firma z branży prawniczej? Czy ludzie szukają pomocy prawnej w mediach społecznościowych? Czy Facebook może pomóc w realizacji celów biznesowych kancelarii prawniczej i w realny sposób przyczynić się do jej rozwoju? Niech odpowiedzią będzie nasze Case Study!