Data

15.01.2016

Autor wpisu

Dawid Kroteniuk

Dawid Kroteniuk

Często rozpoczynamy współpracę z Klientem od wysłania do niego briefu. Niejednokrotnie zdarza się jednak, że uzupełnienie tego dokumentu sprawia trudności, a jego cel jest dla Klienta niejasny.
W związku z tym, postanowiliśmy rozwiać wszelkie wątpliwości!

CO TO JEST BRIEF?

Brief to sprecyzowane oczekiwania Klienta. Jest to dokument, za pomocą którego Klient wyznacza cele do zrealizowania. Zazwyczaj jest skonstruowany na zasadzie szeregu pytań. Dzięki odpowiedziom na te pytania nasza agencja może zorientować się, jakiego zakresu działań Klient się spodziewa, jakie efekty chciałby osiągnąć. Jednym słowem – czego od nas oczekuje. Ponadto, dzięki niemu, otrzymujemy inne przydatne informacje na temat marki, jej pozycji na rynku, produktu lub usługi, dotychczasowej aktywności w Internecie, grupy docelowej, ram czasowych projektu, i wielu innych.

DLACZEGO DLA NAS JEST WAŻNE, BY OTRZYMAĆ WYPEŁNIONY BRIEF?

Brief to drogowskaz i wyraz partnerstwa. Dla agencji jest to materiał, który pozwala nie tylko na stworzenie odpowiedniej, sprecyzowanej i zindywidualizowanej oferty, ale również na poukładanie myśli i celów, jakie mamy do wykonania. Jest to także element, który pozwala nam na weryfikację, na każdym etapie pracy, czy zmierzamy w odpowiednim kierunku.

DLACZEGO DLA KLIENTA JEST WAŻNE, BY WYPEŁNIŁ BRIEF?

Brief to oszczędność czasu i podstawa dobrej komunikacji. Pozwala na przeprowadzanie konstruktywnych rozmów z agencją i efektywne negocjacje. Dzięki niemu Klient może zaoszczędzić czas, na ciągłe dostarczanie informacji jakich zabrakło w przekazaniu zlecenia. Jest to także szansa dla Klienta, że oferta przygotowana przez agencję spełni jego oczekiwania i umożliwi realizację celów.

Podchodząc do swojej pracy profesjonalnie, przed przygotowaniem oferty, musimy poznać potrzeby konkretnego Klienta. Na to pozwala właśnie rzetelnie przygotowany przez niego brief.

Adencja postanowiła jeszcze bardziej wyjść naprzeciw potrzebom i od dzisiaj każdy ma możliwość wypełnienia brief’u online przez naszą stronę WWW.

GDZIE ZNAJDĘ WASZ BRIEF?

Wszystkie brief’y dostępne są na stronie https://www.adencja.pl/brief/

Pamiętajcie! Dobry brief jest jak inwestycja – zwraca się i to z nawiązką!

Brief to Inwestycja