Data
16.10.2013
Klient
AT Group S.A.
Czas realizacji
Okres: 01.07.2013r. – 30.09.2013.
Zakres prac
- kreacja odpowiednich LP,
- GDN – Google AdWords, Google AdSense,
- Facebook Ads.
Akcja prowadzona we współpracy z firmą AT GROUP S.A. miała jasny i prosty cel: zebrać dane kontaktowe osób, które zainteresowane są: założeniem firmy, programem PROW, szkoleniami związanymi z rozwojem osobistym i zawodowym, doradztwem związanym z prowadzeniem własnej firmy oraz rozwiązaniami online dla firm.
Nasze działania zostały oparte o 6 spójnych Landing Page (1 LP = 1 zagadnienie). Ruch na LP kierowany był z GDN (AdWords, AdSense) oraz z Facebook Ads. Po pierwszych testach, uznaliśmy jednak, że FB nie sprawdza się (mimo bieżącej optymalizacji, koszt 1 leada był zdecydowanie większy niż z GDNa) i zaprzestaliśmy kampanii w tym medium.
Efekty? Zobaczcie sami 🙂
Kto: AT GROUP S.A.
Co: akcja promocyjna Punktów Konsultacyjnych KSU.
Akcja: zapisanie się na 1 z 6 promowanych, dedykowanych LP (przykładowy LP: www.pk.atgroupsa.pl)
Cel: zdobycie 900 leadów.
Zakres: szkolenia, PROW, założenie działalności gospodarczej, rozwiązania online dla firm, prawa i obowiązki przedsiębiorcy.
Metody promocji: kreacja odpowiednich LP, GDN – Google AdWords, Google AdSense + początkowo FB Ads.
Metody rozliczania: success fee (płatność za efekty).
Okres: 01.07.2013r. – 30.09.2013.
Podsumowanie: sukces 🙂