Data

16.10.2013

Klient

AT Group S.A.

Czas realizacji

Okres: 01.07.2013r. – 30.09.2013.

Zakres prac

- kreacja odpowiednich LP,
- GDN – Google AdWords, Google AdSense,
- Facebook Ads.

Autor wpisu

Tomasz Jeziorski

Tomasz Jeziorski

Akcja prowadzona we współpracy z firmą AT GROUP S.A. miała jasny i prosty cel: zebrać dane kontaktowe osób, które zainteresowane są: założeniem firmy, programem PROW, szkoleniami związanymi z rozwojem osobistym i zawodowym, doradztwem związanym z prowadzeniem własnej firmy oraz rozwiązaniami online dla firm.

Nasze działania zostały oparte o 6 spójnych Landing Page (1 LP = 1 zagadnienie). Ruch na LP kierowany był z GDN (AdWords, AdSense) oraz z Facebook Ads. Po pierwszych testach, uznaliśmy jednak, że FB nie sprawdza się (mimo bieżącej optymalizacji, koszt 1 leada był zdecydowanie większy niż z GDNa) i zaprzestaliśmy kampanii w tym medium.

Efekty? Zobaczcie sami 🙂

Kto: AT GROUP S.A.

Co: akcja promocyjna Punktów Konsultacyjnych KSU.

Akcja: zapisanie się na 1 z 6 promowanych, dedykowanych LP (przykładowy LP: www.pk.atgroupsa.pl)

Cel: zdobycie 900 leadów.

Zakres: szkolenia, PROW, założenie działalności gospodarczej, rozwiązania online dla firm, prawa i obowiązki przedsiębiorcy.

Metody promocji: kreacja odpowiednich LP, GDN – Google AdWords, Google AdSense + początkowo FB Ads.

Metody rozliczania: success fee (płatność za efekty).

Okres: 01.07.2013r. – 30.09.2013.

Podsumowanie: sukces 🙂

Case Study: GDN dla AT Group S.A.