Klient

Platforma Izolacji

Data

2019

Zakres prac

  • Projekt identyfikacji wizualnej

[rebranding, key visual, logo, wizytówka, teczka, koperty, stopka mailowa, szablon zamówienia, szablon aukcji na allegro.pl, ulotka A4, projekt reklamy w prasie, projekt strony WWW]


[dedykowany projekt graficzny poparty etapem makietowania, PrestaShop, RWD, SpeedPage, MobileFriendly, optymalizacja pod SEO, dedykowane rozwiązania e-commerce m.in. obliczanie zapotrzebowania na produkt (m2, m3, palety itd.), zaawansowane filtrowanie produktów, indywidualny koszyk itd., bieżąca administracja i rozwój sklepu]

UNIVERSE VENTURES

Realizacja projektu rebrandingu oraz budowy sklepu internetowego dla Platformy Izolacji

1. Kto nas wysłał na misję?

Po latach pracy w branży budowlanej nasz Klient postawił wszystko na jedną kartę i stworzył własną markę. Efektem tej inicjatywy jest firma Platforma Izolacji, która zajmuje się dystrybucją najwyższej jakości wełny mineralnej, styropianu, płyt warstwowych, płyt cementowo-wiórowych i innych materiałów izolacyjnych. Marka działa głównie na zasadzie tzw. „drop-delivery” co oznacza, że zamawiane materiały wysyłane są do Klientów bezpośrednio z fabryk.

2. Cel naszej misji?

Klient trafił do nas z rekomendacji w momencie, kiedy jego firma zdążyła postawić już pierwsze kroki. Posiadał wówczas logo, ale nie był z niego w 100% zadowolony. Miał również świadomość, jak bardzo istotny jest spójny system identyfikacji wizualnej firmy. Jednocześnie Platforma Izolacji powstała z myślą o sprzedaży internetowej i to właśnie budowa sklepu WWW, była najważniejszym zadaniem. Nasz Klient od początku miał bardzo ambitny cel – zamierzał stworzyć największy sklep internetowy z wełną mineralną w Polsce. Wspólnie uznaliśmy, że warto przeprojektować logo oraz dopracować całokształt wizerunku, by następnie skupić się na budowie sklepu internetowego. Wszystkie nasze prace zostały poprzedzone dokładną analizą rynku oraz dogłębnym poznaniem oczekiwań Klienta.

3. Jaki charakter miała nasza podróż?

W ramach realizacji projektu dla Platformy Izolacji przeprojektowaliśmy istniejące logo oraz stworzyliśmy materiały poligraficzne stanowiące spójny i pełny system identyfikacji wizualnej. Dobra komunikacja z Klientem pozwoliła nam na znalezienie satysfakcjonujących rozwiązań w bardzo krótkim czasie. Przeprowadzona analiza pozwoliła nam na realizację sklepu, nie tylko spójnego wizualnie z nową identyfikacją wizualną, ale przede wszystkim spełniającą postawione cele. Branża budowlana rządzi się swoimi prawami, dlatego w trakcie projektowania sklepu internetowego postawiliśmy na minimalistyczny wizerunek. Każdego dnia w naszej pracy poszukujemy kreatywnych rozwiązań funkcjonalnych, ale również wizualnych, jednak w tym przypadku chodziło głównie o nietypowe funkcje sklepu. Analizując projekt i wymagania klienta wiedzieliśmy jedno – chcemy uzyskać projekt, który uwagę użytkownika skupi na treści.

4. Dlaczego udaliśmy się w tę kosmiczną podróż?

Nie od dziś wiadomo, że sprzedaż internetowa to w obecnych czasach podstawowy motor napędowy marki. Dla klienta najważniejszy jest produkt…a naszym zadaniem było jego uwydatnienie i skupienie na nim uwagi. Przygotowany przez nas sklep miał stanowić użyteczne narzędzie do zakupu – skupiliśmy się na funkcjonalności oraz obsłudze na urządzeniach mobilnych.
Wszystko, co robimy skupia się w okół treści, która dla potencjalnego odbiorcy jest najważniejsza i musi być czytelna i łatwo dostępna. Klient może dobrać samodzielnie potrzebny produkt, łatwo odszukać kompletne informacje nt. każdego z nich wraz z kartami technicznymi oraz sprawdzić aktualne ceny.

5. Co nas spotkało po drodze?

Nasza współpraca z Platformą Izolacji nie zakończyła się wraz z wdrożeniem sklepu. W trakcie jego funkcjonowania, wspólnie z Klientem dokonywaliśmy zmian funkcjonalnych, tak by jak najlepiej zoptymalizować proces zakupowy. Dodawaliśmy nowe, innowacyjne funkcje w sklepie (np. przeliczniki grubości, paczek itd). Realizacja niestandardowej formy zamówienia towaru w sklepie internetowym była nie lada wyzwaniem, które udało się podjąć i skutecznie oraz efektywnie wypełnić.
Jednocześnie stale wspieramy markę poprzez opiekę nad portalem. Tym samym dbamy nie tylko o bezpieczeństwo, ale również oferujemy wsparcie techniczne, optymalizację, rozwój portalu o nowe funkcje i bieżącą administrację.

Chciałbym bardzo serdecznie podziękować za ogromny wkład pracy i osobiste zaangażowanie Tomka – właściciela. Ja wymyśliłem swój biznes, ty ubrałeś go w odpowiedni wizerunek i sprawiłeś, że trafia do moich Klientów. Dzięki za to!

Wojciech Paliga - właściciel

Nasze podstawowe założenia

Podstawowym założeniem było przedstawienie głównej gałęzi handlu – materiałów izolacyjnych. Postawiliśmy na prostą minimalistyczną kreację i ograniczoną paletę kolorystyczną. Stworzyliśmy nowe logo, a także towarzyszące identyfikacji wizualnej materiały poligraficzne (papier firmowy, teczka, koperty, stopka mailowa, szablon zamówienia, szablon aukcji na allegro.pl, ulotka A4, projekt reklamy w prasie).

skontaktuj się z nami
teraz Twoja kolej

Wypełnij BRIEF

Chcesz sprzedawać online?
Wypełnij brief, aby otrzymać
dopasowaną ofertę!

podobne realizacje
zobacz również

QuantERA

identyfikacjarealizacje

Więcej

Best For Home

identyfikacjamarketingrealizacjesklepy WWW

Więcej