Poradnik o współpracy z agencją: analizujemy, planujemy, tworzymy…
piątek, 4.08.2017Dziś trochę o tym, jak w dużym skrócie wygląda praca nad projektami: stronami/sklepami WWW oraz identyfikacją wizualną. DO DZIEŁA!
Case Study: Social Media dla Clinica Uśmiechu
niedziela, 11.06.2017Po wielu rozmowach udało nam się określić cele oraz uzgodnić plan aktywności, na podstawie którego opracowaliśmy strategię długofalowego działania. Rezultat? Zobaczcie poniższe infografiki.
Po Co Komu Feedback?
wtorek, 4.04.2017Jednym z najważniejszych elementów projektowania stron WWW jest feedback, czyli tzw. informacja zwrotna. W trakcie naszej wieloletniej współpracy z klientami, czasami spotykamy się z niechęcią do jej udzielenia. Jej przyczyny są różne, ale najczęściej wynikają z braku świadomości, jak istotną pełni rolę w procesie projektowania.
Marketing a’la ŻanPan!
poniedziałek, 5.12.2016Kierowniku! Szefie! Mecenasie! Każdy z nas słyszał takie zawołanie niejeden raz. Najczęściej na parkingach, trochę rzadziej na ruchliwych ulicach, czasami też w sytuacjach niecodziennych, jak chociażby na skrzyżowaniu ze światłami.
