User Experience na mobile

poniedziałek, 16.03.2015

Nadszedł czas w polskim e-handlu na konsumentów wyjątkowo wymagających. Użytkownicy 3.0. kupują zawsze i wszędzie, choć łatwo się zniechęcają. Przedsiębiorca, który chce się utrzymać na rynku, musi zainwestować w wersję mobilną posiadanej strony czy sklepu internetowego.

Więcej

Cykl „Złota Rada Mistrza”: Łukasz Żelezny

czwartek, 8.01.2015

Kolejnym Wielkim Mistrzem, który odpowiedział na nasze mini-pytanie, jest Łukasz Żelezny. Co sprawia Ci większą frajdę i przyjemność: szkolenia czy praca z klientem nad SEO? Zobacz jakiej odpowiedzi udzielił.

Więcej

Konferencja Google AdWords – Tak reklamuje się w Google

piątek, 24.10.2014

Za nami konferencja Google AdWords – Tak reklamuje się w Google. Pierwszy na scenie pojawił się Artur Waliszewski, który w prostych, zrozumiałych słowach opisał sens istnienia reklamy w wyszukiwarce. Chodzi o nasze potrzeby, o to, że jak czegoś szukamy, to w 91% zaczynamy od Google. Reklamy AdWords nie należy traktować jako kosztu, ale jako inwestycję, która powinna przynosić dodatni zwrot z inwestycji (ROI).

Więcej

Rozszerz swoje horyzonty

czwartek, 24.07.2014

Większość firm działa w takim właśnie „czerwonym oceanie”. Istnieje jednak strategia („błękitny ocean”), która wydaje się być wprost wymarzona na przykład dla firm rozpoczynających swoją działalność.

Więcej