Case Study: Google AdWords dla OW Wrzos
środa, 30.08.2017Kampania Google AdWords oraz GDN dla Ośrodka Wrzos - zaczęło się niewinnie, jak każda kampania online, lecz skończyło bardzo owocnie. Pokazuje to infografika z podsumowaniem!
Poradnik o współpracy z agencją: analizujemy, planujemy, tworzymy…
piątek, 4.08.2017Dziś trochę o tym, jak w dużym skrócie wygląda praca nad projektami: stronami/sklepami WWW oraz identyfikacją wizualną. DO DZIEŁA!
Case Study: Social Media dla Clinica Uśmiechu
niedziela, 11.06.2017Po wielu rozmowach udało nam się określić cele oraz uzgodnić plan aktywności, na podstawie którego opracowaliśmy strategię długofalowego działania. Rezultat? Zobaczcie poniższe infografiki.
Po Co Komu Feedback?
wtorek, 4.04.2017Jednym z najważniejszych elementów projektowania stron WWW jest feedback, czyli tzw. informacja zwrotna. W trakcie naszej wieloletniej współpracy z klientami, czasami spotykamy się z niechęcią do jej udzielenia. Jej przyczyny są różne, ale najczęściej wynikają z braku świadomości, jak istotną pełni rolę w procesie projektowania.