Klient

My Sweet Room

Data

budowa sklepu: 2018 - 2019
wsparcie i obsługa web'owa nieprzerwanie od 2018

Zakres prac

Kompleksowa budowa sklepu internetowego w oparciu o CMS PrestaShop oraz bieżący rozwój platformy e-commerce:

[PrestaShop, RWD, SpeedPage, MobileFriendly, optymalizacja pod SEO, dedykowane projekty graficzne piktogramów, bieżący rozwój sklepu poprzez wdrażanie nowych funkcjonalności i udogodnień UX’owych, administracja WWW]

UNIVERSE VENTURES

Realizacja projektu budowy sklepu WWW dla My Sweet Room

1. Kto nas wysłał na misję?

My Sweet Room to sklep z kompleksowym wyposażeniem pokoi dla dzieci. Rodzice znajdą tu zarówno meble, materace, lampy, pościele, dywany, tapety jak i inne dodatki, dzięki którym mogą stworzyć piękne i przemyślane wnętrze dla pociechy. Otwierając stacjonarną wersję salonu, właścicielki od razu wiedziały, że chcą szybko pojawić się ze swoim asortymentem również w sieci. Tak naprawdę, prace nad jedną i drugą wersją sklepu, trwały niemal równocześnie. Odważne i zdecydowane podejście do biznesu połączone z wyjątkową, wysokiej jakości ofertą, stworzyły fantastyczne miejsce zarówno w Internecie, jak i w realu.

2. Cel naszej misji?

Naszą wspólną podróż rozpoczęliśmy dzięki rekomendacji jednego z naszych Klientów. Przyznajemy, że zadowolenie poprzednich zleceniodawców, wyrażone w ten sposób, sprawia nam zawsze ogromną radość! Sprzedaż internetowa to obecnie silny motor napędowy marki. Na szczęście nasze Klientki doskonale zdawały sobie z tego sprawę i dlatego podjęły stanowczą decyzję, że nową markę będą rozwijać dwutorowo. To był strzał w 10!

3. Jaki charakter miała nasza podróż?

MSR zajmuje się aranżacją wnętrz i temat estetyki oraz odpowiedniej prezentacji towarzyszy Klientkom na co dzień. Na szczęście, z łatwością udało nam się porozumieć na tej płaszczyźnie i po ustaleniu wszystkich szczegółów, przedstawiliśmy propozycję dopasowaną do charakteru marki. Określiliśmy architekturę informacji, strukturę menu i wyznaczyliśmy kluczowe elementy, które powinny pojawić się na stronie. Przygotowany przez nas projekt graficzny sklepu miał stanowić atrakcyjne i użyteczne tło do prezentacji produktów, jakie możemy zakupić za pośrednictwem sklepu internetowego.

4. Dlaczego udaliśmy się w tę kosmiczną podróż?

Dla Klienta sklepu najważniejszy jest produkt, a naszym zadaniem było dostarczenie takiego narzędzia, które przede wszystkim odpowiednio zaprezentuje ten produkt oraz ułatwi wyszukiwanie i przeglądanie całego asortymentu. Tworzenie sklepu internetowego zawsze wymaga ścisłej współpracy na linii agencja-klient, dlatego naszych Zleceniodawców przeprowadzamy przez cały proces realizacji, starając się jednocześnie tłumaczyć i wyjaśniać poszczególne etapy.

5. Co nas spotkało po drodze?

Rozpoczęliśmy prace od analizy grupy docelowej. Wiedza na temat tego, kto najchętniej kupi produkty, pomaga sformułować spersonalizowane komunikaty i przyciągać wartościowy ruch stronę. Uporządkowaliśmy informacje, które powinny pojawić się na stronie, dobraliśmy odpowiednią kolorystykę oraz typografię, pasującą do posiadanej już wcześniej przez markę identyfikacji wizualnej i … wyruszyliśmy w podróż! Skupiliśmy się na użyteczności oraz obsłudze na urządzeniach mobilnych, nie zapominając o tym, że Klientami sklepu internetowego będą osoby, dla których bardzo ważny jest aspekt wizualny. Użyteczny, zgodny z UX’owymi standardami i atrakcyjny projekt graficzny pozwolił na optymalizację funkcjonalności, aspektów SEO i uzyskanie lepszej konwersyjności.

„Oferowane przez Adencję usługi wykonane są na wysokim poziomie, bardzo szybko i skutecznie, a do tego komunikacja z agencją przebiega bezproblemowo i bezkonfliktowo :)”

właścicielki My Sweet Room

Stała współpraca

Nasza współpraca z MSR trwa nieprzerwanie od 2018 roku. Od kiedy wdrożyliśmy sklep internetowy zajmujemy się również jego stałym utrzymaniem, a także administrujemy i wprowadzamy na bieżąco nowe funkcjonalności. Tym samym dbamy nie tylko o bezpieczeństwo, ale również oferujemy wsparcie techniczne i optymalizację. Zapewniamy również wsparcie graficzne, jeśli jest taka potrzeba, projektując okazjonalnie różne materiały reklamowe.

W ostatnim czasie wdrożyliśmy między innymi: funkcjonalności zgodne z dyrektywą Omnibus, aktualizację „płatności na raty”, udoskonalenie rozwijanego mega menu, obsługę zaawansowanych kodów rabatowych, a także dodatkowe wytyczne od agencji SEO.

Elastyczność w działaniu, szybkość reakcji, doskonała komunikacja oraz partnerska atmosfera – to kluczowe aspekty naszej współpracy z My Sweet Room!

skontaktuj się z nami
teraz Twoja kolej

Wypełnij BRIEF

Chcesz zbudować swój sklep internetowy?
Wypełnij brief, aby otrzymać
dopasowaną ofertę!

podobne realizacje
zobacz również

Platforma Izolacji

identyfikacjarealizacjesklepy WWW

Więcej