Poradnik: Komunikacja w małej firmie
środa, 6.05.20155 zasad dobrej promocji i komunikacji w małej firmie. Jak sprostać oczekiwaniom kreowanym przez ten właśnie rynek i odnieść sukces w branży e-commerce? O tym dowiesz się, czytając poniższy tekst.
User Experience na mobile
poniedziałek, 16.03.2015Nadszedł czas w polskim e-handlu na konsumentów wyjątkowo wymagających. Użytkownicy 3.0. kupują zawsze i wszędzie, choć łatwo się zniechęcają. Przedsiębiorca, który chce się utrzymać na rynku, musi zainwestować w wersję mobilną posiadanej strony czy sklepu internetowego.
Cykl „Złota Rada Mistrza”: Łukasz Żelezny
czwartek, 8.01.2015Kolejnym Wielkim Mistrzem, który odpowiedział na nasze mini-pytanie, jest Łukasz Żelezny. Co sprawia Ci większą frajdę i przyjemność: szkolenia czy praca z klientem nad SEO? Zobacz jakiej odpowiedzi udzielił.
Konferencja Google AdWords – Tak reklamuje się w Google
piątek, 24.10.2014Za nami konferencja Google AdWords – Tak reklamuje się w Google. Pierwszy na scenie pojawił się Artur Waliszewski, który w prostych, zrozumiałych słowach opisał sens istnienia reklamy w wyszukiwarce. Chodzi o nasze potrzeby, o to, że jak czegoś szukamy, to w 91% zaczynamy od Google. Reklamy AdWords nie należy traktować jako kosztu, ale jako inwestycję, która powinna przynosić dodatni zwrot z inwestycji (ROI).

