Tagline’y – czym są i do czego służą? Teoria i przykłady

poniedziałek, 14.03.2022

Spotykamy się z nimi praktycznie codziennie: bardzo często to pierwsze skojarzenie, które pojawia się, gdy myślimy o marce. Tagline’y, bo o nich tutaj mowa, to hasła które doskonale określają charakter marki i nierzadko swobodnie funkcjonują również poza jej nazwą. Czym właściwie jest tagline? Do czego służy?

Więcej

Nie ma fal, jest sukces. Case Study Google Ads.

wtorek, 21.09.2021

Czy istnieje branża bardziej dynamiczna niż sektor turystyki? Sezonowość, pory roku, pogoda, zmieniające się trendy w podróżowaniu, tworzące się co roku firmy i nowe miejsca noclegowe, morze ofert promocyjnych - wszystkie te czynniki pokazują, jak złożone jest to wyzwanie marketingowe.

Więcej

Case Study: SEO dla SEP-Uprawnienia.com.pl

środa, 14.04.2021

SEO (w dużym skrócie, bez teorii) to kanał marketingowy, który powinien zaliczany być do kanałów długofalowych, gdzie świadome budowanie strategii i jej realizacja „nie spadają” z drzewa. Są przemyślane, mają założenia i fundamenty oraz solidnie wznoszą się ku górze. Jak dobrze budowany dom.

Więcej

Jak skutecznie sprzedawać wykorzystując Social media, czyli… protipy o Social Sellingu.

środa, 24.03.2021

SOCIAL SELLING to metoda, która miękko podchodzi do procesu sprzedaży. Cel jest jeden – nieszybko, nieagresywnie, acz trwale, długodystansowo i delikatnie. Taka ma być właśnie relacja marka-klient. Tutaj liczy się indywidualne podejście, zrozumienie potrzeb, dopasowanie komunikatu do odbiorcy, wybranie odpowiednich narzędzi do swoich działań.

Więcej